Citata:
Pradžioje rašė mikis
o ziurek jeigu pas mane asd, tai kaip tada gala patikrinti galim butu?
kaip galim pasitikrinti varlite? yra ten kokie budai ? ir gal kas turi kokia fotke kaip atrodo ta varlite? net neisivaizduoju
beja nelabai supratau
" aprudyje,nesvarus ziedai. (pasitaiko kad jie luzta)
ratu guolis.
blogai pajungta radija."
|
varlyte tai paprasciausias jungiklis po stabdziu pedalu. ja tikrinti yra brangiau negu keiti i nauja ( bent jau vokieciuose)
jaigu turi radija, kuriai reikia abs argreicio signalo, matuojant reikia atjungti, priesingu atveju matuosi radijos varzas.
abs davikliai, pas 124 yra indukciniai, juose yra magnetas ir rite, ziedai yra su dantukais, kadangi jie sraido prie pat davikliu, taip pakeicia magtini lauka, ritese irgi keiciasi laukas, todel tie davikliai sukuria elektrinius impusus (labai mazus, milivoltu dydziu) pagal juos kompas paskaiciuoja kiekvieno rato sukimosi greiti.
jie gali kazkiek skirtis, iki leistinu ribu, kai ziedas apsineses, dulkemis, o jis isimagnetines, ar prie daviklio prikibe metalo drozliu, tai buna klaidinami duomenys, todel kompas meta klaida. lygiai taip pat padideja tarpas jaigu ziedas luzta, jaigu ziede truksta vieno dantuko, tai klaida garantuota.
jaigu sudiles guolis, tai posukiuose, daviklis nebesukuria reikiamos sroves, irgi metama klaida, davikliai specialiai istatomi toje vietoje, kad sugedus guoliui mestu klaida (bet cia retas atvejis, daznai guolis anksciau pradeda uzti, neskaitom priekini nes kaip ir pas w210 galima suverzti,jis neuzia,bet abs meta klaida)
tikiuosi atsakiau i klausima, nepykstam, biski esu lietuviu kalba primirses, nes patsai viska mokinausi vokiskai