Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Diskusijos Apie Mercedes-Benz » Diskusijos Apie Konkrečius Mercedes-Benz Modelius

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2019-05-01, 10:09   #1
Modestas_
 
Modestas_'s Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2019-03-07
Pranešimai: 274

Modestas_ is on a distinguished road



Standartinis

Tai, visgi, popierinis ar ne popierinis tas OM651 ? Volvo gerbejai turedami, ko gero, viena blogiausiu varikliu gamintojo gamoje - 136 kW D5, apie OM651 komentuoja taip, kad tai pats blogiausias hemorojinis gaminys, kuris turi pacia sudetingiausia isiurbimo sistema, vienkartinis, t.y., nedaromas kapitalinis, pastoviai leidzia tepalo ausintuvas ir net nerasi nusipirkti masinos, kurios desine puse variklio neplauktu tepale.

Turbinai 540 000 km skamba rimtai. Beje, kaip suprantu, cia OM651 E200 (viena turbina) ?

Modestas_ neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-01, 10:14   #2
masterkame
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2015-01-21
Gyvenamoji Vieta: Skien Norway
Pranešimai: 1,160

masterkame is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Modestas_ View Post
Tai, visgi, popierinis ar ne popierinis tas OM651 ? Volvo gerbejai turedami, ko gero, viena blogiausiu varikliu gamintojo gamoje - 136 kW D5, apie OM651 komentuoja taip, kad tai pats blogiausias hemorojinis gaminys, kuris turi pacia sudetingiausia isiurbimo sistema, vienkartinis, t.y., nedaromas kapitalinis, pastoviai leidzia tepalo ausintuvas ir net nerasi nusipirkti masinos, kurios desine puse variklio neplauktu tepale.

Turbinai 540 000 km skamba rimtai. Beje, kaip suprantu, cia OM651 E200 (viena turbina) ?
Om651 220 2 turbinu. 70k paskutiniu km vaziuoja su 155kw programa.

masterkame neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-01, 10:31   #3
Rawwslt
 
Rawwslt's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2016-04-29
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 4,087

Rawwslt is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Modestas_ View Post
Tai, visgi, popierinis ar ne popierinis tas OM651 ? Volvo gerbejai turedami, ko gero, viena blogiausiu varikliu gamintojo gamoje - 136 kW D5, apie OM651 komentuoja taip, kad tai pats blogiausias hemorojinis gaminys, kuris turi pacia sudetingiausia isiurbimo sistema, vienkartinis, t.y., nedaromas kapitalinis, pastoviai leidzia tepalo ausintuvas ir net nerasi nusipirkti masinos, kurios desine puse variklio neplauktu tepale.

Turbinai 540 000 km skamba rimtai. Beje, kaip suprantu, cia OM651 E200 (viena turbina) ?
11 metu gamina sita "popierini" varikli.

Rawwslt neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-01, 10:48   #4
Modestas_
 
Modestas_'s Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2019-03-07
Pranešimai: 274

Modestas_ is on a distinguished road



Standartinis

Tai V6 gamino 12 metu. Bet po l6 dyzeliu, OM642 rodesi kaip baisus sapnas.

Modestas_ neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-01, 11:41   #5
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,392

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Modestas_ View Post
Tai, visgi, popierinis ar ne popierinis tas OM651 ? Volvo gerbejai turedami, ko gero, viena blogiausiu varikliu gamintojo gamoje - 136 kW D5, apie OM651 komentuoja taip, kad tai pats blogiausias hemorojinis gaminys, kuris turi pacia sudetingiausia isiurbimo sistema, vienkartinis, t.y., nedaromas kapitalinis, pastoviai leidzia tepalo ausintuvas ir net nerasi nusipirkti masinos, kurios desine puse variklio neplauktu tepale.

Turbinai 540 000 km skamba rimtai. Beje, kaip suprantu, cia OM651 E200 (viena turbina) ?

vampyras neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-02, 15:19   #6
RokasRs
 
RokasRs's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2018-06-27
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 221

RokasRs is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Modestas_ View Post
Tai, visgi, popierinis ar ne popierinis tas OM651 ? Volvo gerbejai turedami, ko gero, viena blogiausiu varikliu gamintojo gamoje - 136 kW D5, apie OM651 komentuoja taip, kad tai pats blogiausias hemorojinis gaminys, kuris turi pacia sudetingiausia isiurbimo sistema, vienkartinis, t.y., nedaromas kapitalinis, pastoviai leidzia tepalo ausintuvas ir net nerasi nusipirkti masinos, kurios desine puse variklio neplauktu tepale.

Turbinai 540 000 km skamba rimtai. Beje, kaip suprantu, cia OM651 E200 (viena turbina) ?
Prieš MB turėjau Volvo V70 2005m. 136kw čipuotą. Per 4,5 metų pralėkiau 140.000km. Nereikia skaitinėti vaikų nesąmonių Volvo klube. Normalus variklis... Kai pradeda Volvo 2.5TDI 103kw lyginti su D5 136kw, tai faktas, kad 136kw lepesnis. Bet aiškinti, kad 136kw variklis nevykęs, tai neturiu žodžių.

__________________
W219 320 CDI
X218 350 CDI
RokasRs neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-04, 23:07   #7
Girinis
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2018-09-11
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 65

Girinis is on a distinguished road



Standartinis

Sveiki,
saziningai perskaiciau sia tema. Klausimu apie W212 buvo uzduota tikrai daug ir idomiu. Atsakymu (pradedant nuo Apple pirmu post'u) - tikrai nedaug, daugiausia pamastymu. Nusprendziau pabandyti E klase, domina E220 (labai didele alternatyva), E250, E350. Apie hibrida E300 patikimos info - neradau.
Buciau dekingas uz atsakymus apie E200 - osios serijos problemas ir apie E350-osios serijos pliusus/minusus. Mano atveju kalba eina nebutinai apie sedana, tiktu ir S212. Svarbiausia - reikia patikimos info. Nes cia postai tokie neapibrezti - keiti grandine, isimk varikli ir pan. Paklausiu gatvej zmogaus, kuris vazineja su E220 buvusiu taksi, zmogus sako - jokiu problemu, pirkau su 400 tukst ir vazineju be problemu jau tris metus (net spalva geltona), nieko nekeiciau nieko nedariau, masina super. Paskaitai foruma - lauk bedu...
Tai kaip yra is tikro su W212 (S212)? Bandziau rasyti privaciai zmonems, kurie pasisake apie si modeli - tyli kaip partizanai . Lieka vienintelis kelias - aiskintis forume.

Girinis neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-05, 00:58   #8
masterkame
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2015-01-21
Gyvenamoji Vieta: Skien Norway
Pranešimai: 1,160

masterkame is on a distinguished road



Standartinis

Kiekvieno situacija skirtinga ir is esmes viskas priklauso nuo pacios eksplotacijos. Kalbu apie vairavimo stiliu, tepalu keitimo intervalus. Einamuosius remontus ir neuzleidimus. Is esmes tikiu jog tie motorai atvaziuoja savo 700k mums dar liko 165k iki tokiu skaiciu.

masterkame neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-06, 07:52   #9
Mr. Chow
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2016-12-05
Pranešimai: 708

Mr. Chow is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė masterkame View Post
Kiekvieno situacija skirtinga ir is esmes viskas priklauso nuo pacios eksplotacijos. Kalbu apie vairavimo stiliu, tepalu keitimo intervalus. Einamuosius remontus ir neuzleidimus. Is esmes tikiu jog tie motorai atvaziuoja savo 700k mums dar liko 165k iki tokiu skaiciu.
Neimanoma nesutikti su ponu, jei vienas savininkas nuo pradziu myli automobili keicia tepalus kas 10k ne kas 30k, saltos nesmaugia ir nenaudoja kaip darbinio arklio, ji vaziuos be problemu labai ilgai ir tiketina drasiai ir 600 ir 700k be jokiu dideliu vargu ir kas ten sake tepaluotu varikliu. Tie Volvistai labai pyksta ant Mersu matyt nes paciu motorai nieko ypatingo nesugeba apart keliu geru benzininiu. Visgi tegu nelygina volvo su mersu, geriausia su kuo lygint jas reikia tai mondeo, mazda 6 visokiom ir tt.

Mr. Chow neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-05-06, 09:12   #10
Modestas_
 
Modestas_'s Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2019-03-07
Pranešimai: 274

Modestas_ is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Mr. Chow View Post
Neimanoma nesutikti su ponu, jei vienas savininkas nuo pradziu myli automobili keicia tepalus kas 10k ne kas 30k, saltos nesmaugia ir nenaudoja kaip darbinio arklio, ji vaziuos be problemu labai ilgai ir tiketina drasiai ir 600 ir 700k be jokiu dideliu vargu ir kas ten sake tepaluotu varikliu. Tie Volvistai labai pyksta ant Mersu matyt nes paciu motorai nieko ypatingo nesugeba apart keliu geru benzininiu. Visgi tegu nelygina volvo su mersu, geriausia su kuo lygint jas reikia tai mondeo, mazda 6 visokiom ir tt.
Pats turiu pirmos kartos S60 D5 120kW. Galiu pasakyti saziningai: masina kaip masina, tik brangesne nei E klase, tai, atsiptasant, kam tokia reikalinga: vaziuoja kietai ir, tiesa pasakius, nespykite, taciau ne ka geriau negu Golf 4. Aisku, geresne garso izoliacija, taciau ne tokia gera kaop E klases. Dalys brangeanes nei E klases. Problemu irgi daugiau.
Su Volvo dyzeliais, tai apie naujesnius yra sakoma ,,praeitos problemos isliko, prisidejo dar nauju".

Benzininiai varikliai. Kad ir kaip juokingai nuskambes, vienas is tu geruju yra Bi-Fuel, t.y., gamykliskai uzdujintas. Draugauja su dujomis tobulai. Kas liecia benzinus, tai gamintojas net hidro kompensatorius pamirso ideti.

P.S. Ne mano subjektyvi nuomone. Kaip Mercedes forumas turi savo Dieva, taip ir scc.lt

Modestas_ neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.