Citata:
Pradžioje rašė Tomskis
nusiraminkit vyrai, daugumoj nauju masinu yra apsauga nuo perkaitimo, pas mano teva yra ford mondeo, lygiai tas pat, jeigu variklis pasieks per auksta temperatura (iki kritines ribos , kad jau beveik verda), tada uzgesta motoras. tam kad jo nesugadint. taip ir turi buti. vienintelia cia esanti problema, tai kad variklis per daug uzkaista, kodel?
-termostatas
-tarpine
-ausinimo skyscio trukumas
-galva trukus
nuvaryt reik i servisa, ten nustatys kame beda. CO pamatuos ir bus aisku ar galva/tarpine, ar seip smulkmena kaip termostatas ir pan.
o kad variklis uzgesta tai labai gerai, nes jau butu shakes jam buve.
|
+ jei stovi termomova o ne elektrinis ventiliatorius - gali buti kalta ji nes nebesusijungia.
o jei elektrinis tai radiatoriuje daviklis temperaturos - kuris ijungia elektrini radiatoriaus ventiliatoriu (pas kitu tas daviklis buna dvieju padeciu).
Del galvos - tai saltam varikliui pagazavus reikia paziureti ar nepucia slangu.
nu ir aisku ir t.t. ir t.t.
bet cia elementarus dalykai kuriuos galima pasiziureti - ta prasme - ar susikabina termomova? o jei elektrinis ar isijungia ventiliatorius??? ir t.t.
|