Ryte ateinu, uzskuriu is puses abaroto, viskas kaip visada ciki piki, vaziuoju i garaza, beveik davaziavus girdziu kriokia motoras, kaip audi ceskej, taip garsiai, lyg purkstukai kokie kalentu ar siurblys, ziuriu per veidrodi dumai virsta is glusako, nu jau vistiek davaziuoju iki garazo, uzgesinu, ziuriu tepalo deme po masina. Patikrinau tepala, buvo ant minimumo, dapyliau, spalva tepalo gera, po kamsciu nieko naujo nesimato, antifrizo lygis ok, spalva jo ok. Kuriu varikli, ilgai sukasi starteris, gal 10sekundziu, uzsikuria ir uzgesta. Vel kuriu, dar gazo prilaikau, po 10sec uzsikuria, kriokia motoras garsiai, tiek ant laisvu tiek gazuojant, seip lyg ir keliasi apsukos, nors daug nebandziau, kai variklis dirba, lasa tepalas po masina, dumai virsta is glusako, ijungiu R, uzgesta. Kartais neuzgesta, kartais reikia prilaikyt gaza. Taip namo ir parvaziavau, daugiau antro begio nevaziuoja, nors pedala i dugna spaudi, apsukos nekyla.
Jau koki menesi triuksmauja vandens pompa pas mane, buvau nuemes dirza, prasukes visus skyvus, ratukus ranka, vienintele vantens pompa kazkoki garseli skleide, tai galvoju kad ji ir zviege, dabar kai gryzinejau is garazo, per kilometra pasieke darbine temperatura (daugiau nekilo), eisiu dabar nuimsiu dirza paziuresiu, gal ji uzklinijus.
Parvaziavus i kiema, tepalo sliauka paskui masina visur. Paziurejau ta vieta kur pries tai stovejo masina, tepalo nebuvo, isvaziavau su nevarvanciu. Viskas atsitiko vienu metu, pradejo garsiai dirbt variklis, dumint, ilgai kurtis, netraukt, varvet tepalas. Kai variklis uzgesintas, tepalas nevarva. o kai varva tai atsigulus ant sniego maciau kad tarp pagrindinio skyvo ir motoro, mazdaug ten, ar is karterio varztu ar kur nzn kolkas, negaliu paziuret.