W211 nevienoda stabdymo jega
Sveiki, savaitgali si myniau pas tevus i Alytu, ir padariau toki eksperimenta:
1. Vaziavau apie 100 km/h koki 20 km, tada atleidau gaza ir riedejau kol auto sustojo visiskai savaime beveik. Islipau, palieciau visus ketruis stabdziu diskus - visi salti salti kaip ledas. Zodziu viskas kaip ir turi but.
2. Vel vaziuoju toliau 100 km/h, po kokiu 20 km. staigiai stabdau ir sustoju. Islipam. Priekiniai diskai ikaite, abu vienodai typ top, zodziu viskas norma. Galiniai - desinysis siltas irgi, o kairysis jau net siek tiek karstas, zodziu, tirkai karstesnis uz desinyji, bet aisku vesesnis nei priekiniai.
Klausimas: Kodel taip yra? Jei strigtu cilindiukai ar kas, tai normaliai netleistu kaladeles ir tas kuris buvo ikates labiau, siltu visada, net ir Nr.1 eksperimento metu. Dabar, kaip rodo bandymai, kairysis galinis diskas kaista labiau tik stabdant smarkiai. Kodel nevienoda stabdymo jega galiniuose ratuose? SBC blokas nevienodai skirsto stabdymo jega? O gal tas labiau ikaites ratas kaip tik gerai stabdo, o per mazai stabdo tas desinysis saltesnis diskas?
Aisku, cia galima nekreipti demesio, nes tas karstesnis diskas vis tiek neprkaista, esu bandes mieste vazineti, stabdant ekstremaliai labai, visi diskai uzkaite buna nezmoniskai nuo tokio vaziavimo, bet tas kuris kaista labiau buna kazkiek vis tiek karstesnis uz kita galini, bet nedaug. Ir tikrai ne kritiskai. Zodziu, tieisog idomu, kas gali itakoti siek tiek nevienoda stabdymo jega galiniams ratams
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
|