Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » Vito

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2012-02-23, 15:19   #1
kaiten
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-02-23
Pranešimai: 2

kaiten is on a distinguished road



Standartinis atsijungia vito 2,2 cdi turbina

Sveiki!
Prieš metus įsigijau dyzelinį vito 2,2 cdi . Rimtų problemų nebuvo. Bet pastaruoju metu, po šalčių kartais pradėjo atsijunginėti turbina. Būna, kad pravažiuoju kelis šimtus kilometrų ir viskas tvarkoje, o būna, kad mieste po kelis sykius dingsta trauka. Pvz., sustojus ties sankryža. Tačiau, išjungus degimą ir palaukus kelias akimirkas bei vėl užvedus,dirba kuo puikiausiai. Aš suprantu taip, kad kompas meta klaidą ir variklis pereina į apsaugos rėžimą ir apsukos nekyla daugiau 3000. Buvo atlikta diagnostika, tačiau variklio darbo sutrikimų neužfiksuota. Bet pajungus manometrą prie turbinos vakumo,variklio skyriuje ties solenoidu, meistras atkreipė dėmesį į tai, kad spaudžiant gazą manometro rodyklė ne kyla aukštyn bet krenta, o pasiekus virš 2000 apsukų staiga šoka viršun. Jam taip ir liko paslaptis kodėl taip yra. Jo manymu gali būti problema turbinoje. Bet kaip minėjau, tai atsitinka retai ir įpač kada sustojama ties šviesoforu. Gal kas esate susidūręs su panašia situacija? Išanksto dėkui!

kaiten neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.