Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2011-06-02, 20:41   #11
Darinis
 
Darinis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-03-02
Gyvenamoji Vieta: Strazdiskes
Pranešimai: 3,126

Darinis is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė vampyras View Post
taip taip fin vin tas pats dalykas, tik ju kodavimas skiriasi, nes amerikonai turi viena sistema europieciai kita.

butent tavo varikliui ir tavo injektoriams:
variklio apsukos ant laisvu, kai slangutes prisipildo dyzeliu tada sukeli apsukas iki 4500 rpm
maximalus 150cm³/min kiekvienam injektoriui. jaigu injektorius virsyja 150cm³/min ji reikia keisti.
p.s. tavo injektoriai yra klasifikuoti,isemus ir idejus injektorius juos reikia deti i tuos pacius cilindrus. pakeitus nauju reikes su staru klasifikacija kompe pakeisti
tai tiek.
pasitikrink ir railo reguliatoriu, du varztukai, issiemi, ir pasitikrini gumeles, tiksliau geriausiai iskarto jas pasikeiti. tiek is mano kampo sekmes.
o ta klasifikacija kas gali padaryt? bet kas kas daro diagnostikas? ar isvis nieko nereikia? dekui

Darinis neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.