Citata:
Pradžioje rašė a-1
paziurejau po varikliu -slapias karteris, masina 2 savaites stovejus, balu neradau, bet kazkur tepala praleidzia, variklis lyg ir netepaluotas aukstai, tai cia gal karterio tarpine, dar kas nors? kokio sudetingumo remontui nusiteikt?!
tepalo spaudimas vaziuojant nebuna 3, siek tiek maziau visa laika, stovint prie sankryzos~1. (cia gerai ar blogai?)
galiniu ratu isvirtimas, vienoj pusej nuo sparno didesnis atstumas, kitoj mazesnis-skirtumas apie 2-3mm, kodel nevienodas, ar taip buna? kazkaip pas CLK netkreipiau demesio. ratai r19 stovi..ar cia neverta slieku ieksoti, viskas gerai?
aciu
|
Iš mano žinių apie tepalo spaudimą, tai kad nesiekia važiuojant 3 tai labai silpnai, stovint vietoje turėtų būt bent jau 1.5. Dažnai, bet ne visada galima apie variklio susidėvėjimą spręs iš tepalo spaudimo. Jis dar priklauso ir nuo supiltų tepalų. Jei dabar pripilta sintetikos, tai jei pripiltum mineralinio tai artsirastų dar slėgio.
O dėl ratų išvirtimo tai nesukčiau galvos. Važiuoklė nėra pats brangiausias dalykas.
|