View Single Post
Old 2010-06-08, 15:08   #9
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

kolegos, sutikime, kad mašinos be problemų būna tiktai naujos ir salone. O jei mašinai 10 ar 16 metų tai tų bėdų jos turi absoliučiai visos. Tik vienas bėdas mes sugebame užmaskuoti, o apie kitas nutylime.
Aš savu laiku 5 metus užsiiminėjau tuo, kad pirkdavau vien užmuštus ar sudaužytus dyzelinius auto, vienus atremontuodavau, kitus paleisdavau dalimis ir iš to labai gerai uždirbdavau, o kad žmonės yra daugumoje naivūs tai tą žinau. Kitas pamatęs murziną saloną jau lekia lauk, o kitas pamatęs kad viskas blizga perka net negalvodamas,nes ta mašina patiko jo žmonai, nors po tuo blizgesiu yra tikras lavonas suklijuotas ir makroflekso ir kito š. Aš sau niekada nesu pirkęs blizgančio ir silikonu kvepiančio automobilio. Man geriau purvinas, apsitepalavęs ir pritrupintu salonu. Tada matau kas kur ir kaip , o priešingu atveju lauk staigmenų
ir niekada neklausau ką sako mašinų pardavėjai ar savininkai, nes visada išgirsi tai ką norėtum girdėti, o ne tai kas yra iš tikro. Kaip sakiau pats toje srityje gyvenęs, tai ko esu pirkėjams prišnekėjęs, tai gal velniai pragare po mirties greitai išvirs mane smalos katile be kankinimo.
Dėl 2,0 variklio tai suprantu kad jis važiuoja, bet vėlgi yra kita medalio pusė, kad tokį paskui parduoti bus neimanoma kaip ir su 2,2 motoru.
pats turėjau w124 su 2,0, turėjau su 3,0, o dabar 5 metus važinėju su 2,5 ir ant 2,0 l motoro niekada negrišiu, geriau litras ar du papildomai, bet važiuoji atsipūtęs

ldalius neprisijungęs   Cituoti