na, iš žibintų restauracijos gyventi gerai eitų, jeigu žibintus sutvarkyti pilnai užtektų kelių valandų. BET pas mus dažniausiai būna jau visi galai pasileidę, laidynai sutrūkinėję, viską imk, keisk, lituok, žiūrėk nieko nesulaužyk, nes atskirai detalių gauti labai sunku, reikia pirkti donorinius žibintus, viską kartu sudėjus, visokius važinėjimus, restauracijas, brangias medžiagas lakavimui, paruošimas pats lakavimui, kompresoriai visokie, tie patys poliroliai, šveitimo priemonės, žiemą dar ir šildymas, sodros, kiti mokesčiai, tai viską sudėsčius, paskaičiavus laiką ir gautus pinigus kartais gaunasi ir 2eur/valanda. iš patirties galiu pasakyti, jog tie restauravimai yra vos ne nuostolingi, ir daromi vos ne tik pažįstamiems, nes jau kaip sakiau, darbo labai daug, viską kruopščiai rinkti, tie visi chromai viduje labai lengvai pažeidžiami, norint išvengti visų nesklandumų didėja laiko apimtis. Geriausi darbai yra "turginių" pasiūlymai, visokie stiklų keitimai, korpusų keitimai, ten greiti darbukai, iš jų, galima sakyti, kad ir gyvenu paskutinius du metus, plius dar kartais išeina prisidurti ir Marijampolės versliukais
__________________
Automobilių Transportavimas Lietuva-Vokietija-Lietuva,
Naujos, naudotos bei restauruotos padangos, montavimas, balansavimas, vulkanizavimas
Naujos automobilių dalys, akumuliatoriai, lemputės
Autoserviso paslaugos, diagnostika, patikra, važiuoklės bei pavarų dėžių remontas, žibintų remontas bei restauracija
|