View Single Post
Old 2016-03-02, 20:58   #46217
rafis
 
rafis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2013-11-18
Gyvenamoji Vieta: Klaipeda
Pranešimai: 4,026

rafis is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė yamato View Post
kokie ten specifiniai įrankiai? žvaigždutės... ir neprasukt aliuminių sriegių, tai tik prasivalai sriegius ir suki viską atgal. Ardymas nėra sudėtingas, ardžia ir tvėriau pats pirmą kartą variklį su draugo variklisto pagalba - nieko specifinio nėra. Svarbiausia pataikyt visas mieras, o jos taip pat nesunkiai pasigauna. viskas gerai su tais 3,5, tik nereikia pas bileką tvarkyti. Prispausi pravodkę, sudetonuos cilindras (kaip ir buvo maniškiui) ir turėsi brangų remontą. Svarbiausia kaip ir visuose varikliuose - laiku keisti tepalus, šalto nedraskyti ir pan dar kas specifinio man pasirodė - alkūninio veleno riebokšlio centravimas. daugiau viskas taip pat kaip išardai - lygiai taip pat sutveri.
sake atseit 3,5 remontuoti nesunku, o 5,5 ten daug daug sudegingiau. Siaip praskambinau per visus vln servisus kur mersais uzsiima, visi panasios nuomones, kad 3,5 daug prastesnis uz 5,5 motora ir daug lepesnis. Bet 5,5 gerokai sunkiau ir brangiau remontuot.

rafis neprisijungęs   Cituoti