Citata:
Pradžioje rašė vampyras
na cia idomiai, nes tas motoras neturi tiesioginio pastovaus maitinimo.
darai taip
atidarai visas duris, ir uzdarai duru spynas su atsuktuvu, kad auto galvotu jog durys uzdarytos. taip pat su bagazine.
spaudi uzrakinimo migtuka, ir butinai turi posukiai patvirtinti uzdaryma, jaigu turi jungiklius, visus juos turi uzklijuoti, juosta ar uzspausti.
tada pasiemi multimetra, nusistatai ant mili voltu, ir matuoji ant visu saugikliu sroves kritima.
pradek matuoti po geru 30-45minuciu
skaiciuoji pagal formule
I=(U x 1000) / R
pvz pamatavai 0,1mV
I= (0,1mV x 1000) / 1,77mOhm= 56mA
varzos pagal saugikliu dydi.
5A= 17,3mOhm
7,5A= 10,3mOhm
10A= 7,4mOhm
15A= 4,6mOhm
20A= 3,07mOhm
25A=2,33mOhm
30A=1,77mOhm
taip suzinosi kiek tas saugiklis ryja
as statau uz pasildytoja, stiprintuva conamda, sirena, kampo davikli, sedyniu sildymo kompus.
sekmes.
|
na tikrinom viską uždarę ir rodė 0,15. atjungus tą pakelėją rodė 0,05. riba iki 0,8 skaičiau kad yra normalu..
|