View Single Post
Old 2016-02-15, 21:36   #3
Mrmarco
 
Mrmarco's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-12-13
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 212

Mrmarco is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė vampyras View Post
na cia idomiai, nes tas motoras neturi tiesioginio pastovaus maitinimo.
darai taip
atidarai visas duris, ir uzdarai duru spynas su atsuktuvu, kad auto galvotu jog durys uzdarytos. taip pat su bagazine.
spaudi uzrakinimo migtuka, ir butinai turi posukiai patvirtinti uzdaryma, jaigu turi jungiklius, visus juos turi uzklijuoti, juosta ar uzspausti.
tada pasiemi multimetra, nusistatai ant mili voltu, ir matuoji ant visu saugikliu sroves kritima.
pradek matuoti po geru 30-45minuciu
skaiciuoji pagal formule
I=(U x 1000) / R
pvz pamatavai 0,1mV
I= (0,1mV x 1000) / 1,77mOhm= 56mA
varzos pagal saugikliu dydi.
5A= 17,3mOhm
7,5A= 10,3mOhm
10A= 7,4mOhm
15A= 4,6mOhm
20A= 3,07mOhm
25A=2,33mOhm
30A=1,77mOhm

taip suzinosi kiek tas saugiklis ryja
as statau uz pasildytoja, stiprintuva conamda, sirena, kampo davikli, sedyniu sildymo kompus.
sekmes.
na tikrinom viską uždarę ir rodė 0,15. atjungus tą pakelėją rodė 0,05. riba iki 0,8 skaičiau kad yra normalu..

Mrmarco neprisijungęs   Cituoti