Citata:
Pradžioje rašė EdwinB
1. Kaip ir buvau minėjęs blevyzgų temoje, tai kai nusipirkau buvo išsikrovęs akumuliatorius ir nežinau ar tai susiję dalykai mb, bet dėžė atrodydavo, kad į neutralią padėtį įmestų. Pasivažinėjus užsikrovė akumas, klaidos buvo ištrintos ir viskas susitvarkė. Vėliau pasėdo akumas ir vėl tas pats. Bandysiu pasikraut ir jei kas nutrint klaidas, taip pat sužinot gal kažkas iškrovinėja. O gal čia jau dėžej kaput?
|
Dirbant varikliui, jei generatorius tvarkingas - akumuliatoriaus būklė nieko neįtakoja. Įsijunk serviso meniu ir pastebėk krovimo įtampą: jei viską laiką daugiau kaip 13V - borto įtampa dėžės darbo tikrai neįtakos.
Citata:
Pradžioje rašė EdwinB
2. Perjungiant iš antro į trečią bėgį, tai užkelia apsukas ir tada permeta. Kodėl?
|
Greičiausiai hidroblokas baigiasi.
Citata:
Pradžioje rašė EdwinB
3. Prieš pastatant pastebėjau, per šalčius kai variklis dar šaltas, tai pradėdavo trūkčioti pirmu bėgiu ant S režimo. Perjungus į W tai nieko. Taip pat kai šaltas, tai jaučiasi perjungimas iš pirmo į antrą bėgį.
|
Irgi hidrobloko gedimo simptomas.
Citata:
Pradžioje rašė EdwinB
4. Ant P kai gazuoji, tai juodo dūmo nemeta, tačiau ant D užmynus gazą, tai apsipila žiauriai. Jaučiu suodžių, tai kalnai, nes buvom kataliką (ar pūslė, nežinau kaip pavadinti) nuėmę prie variklio kur yra, tai pilna dročių buvo ir labai daug suodžių. Taip pat būna,kad dingsta trauka. Užgesinus ir vėl užkūrus atsigauna. Ir iš vietos ne tokia trauka, kaip turetu but. Be to kai šaltas variklis, tai važiuojant 60km/h greičiu kažkas pradeda švilpt, tačiau atleidus gaza arba visiškai sustojus ir vėl pradedant važiuot viskas ok. Šiltam motorui dar neteko girdėti.
|
Jei kalba eina apie OM642 ir žodis "dročių" reiškia "drožlių", tai sutrupėjęs išmetimo kolektorius, iš jo lekiantys metalo fragmentai supjovė turbinos karšta pusę ir galimai stringa VGT reguliavimas. Epizodinis švilpimas irgi gali būti suvarytos turbinos požymis (neaišku koks tas švilpimas).
|