Citata:
Pradžioje rašė arturas84
Ka ir norejau pasakyti, kad netaip ir brangiai 
del to irgi zinau, kad kas graziai atrodo nevisada buna gerai, o dazniausiai ir atvirksciai  lyg nesimate, kad buvo svieziai plautas, dar meistras buvo, kuris irgi buvo linkes griebt sita. na ir garantija tokia buvo, kad galiu grazinti jei ka.
purkstukus man dare meistro, kuris dejo varikli, pazystamas servisas, net nzn tiksliai kur. gavosi 4 purkstukai (kurie sunkiausiai issilupo) po 25 Eur.Bet sake niekaip negalejo ju gerai sureguliuoti vidutinems apsukoms. Ant laisvu ir dideliu gerai purskia,o ant vidutiniu perpila.Pastebejau po remonto padidejo sanaudos kuro, net ilgai vazinejant po miesta be 11 ltr niekaip, nors vazineju daug mazh vienodai. Seip ju restauravimas nepigiai kainuoja rimtuose servisuose kaip "Vikrus", Vilniuj. Ten vien uz purkstuko isemima ir montavima, jei lengvai issiima po 15 Eur vnt. Restauravimas neatsimenu tai ir nemeluosiu kiek ten kainuoja, bet ten girdejau gerai padaro. As ten kompresija matavau pries tai.
Diagnostika rodo, kad purkstukai dirba normos ribuose -3 iki +3. Pagalvojau gal reiketu visgi kazkur rimciau restauruoti visus purkstukus del kuro sanaudu ir seip. Ar neverta investuot i senus purkstukus? Ar tai isvis imanoma, kokybiskai juos sureguliuot?
|
kam tada išviso dėti purkštukus tokius ,kuriuos žinai ,kad pila reikalingiausiame/naudingiausiame variklio darbo apsisukimų diapazone ... ir taip aišku ,kad bus blogos kuro sąnaudos,nes pila kurą bereikalingai ...
|