dar karta aciu visiems uz sveikinimus
Citata:
Pradžioje rašė 400E
Nu nieko masiniukas, dyzelis ir su privalumais, bet nebrangokai siam laikui 4 euru? Mes pries gera menesi draugui nupirkom ta atnaujinta '99m. pabaigos toki pati 320 CDI Avantgarda irgi karavana, deze triptronicas, ratai grazus nuo naujesnio e klases originalai R16, toks tamsiai melynas perlas i violetine nesa irgi su odom klimom ir kt. su tiek bajeriu dar nemates gyvai buvau iki pilniausio turbut tik teliko truksta, tai 4.6 euru sumokejo, su serviso knygom 230 rida, autokurte nuo a iki z ispurtem nuvare, viskas kaulas ir rida nesukta sake.
|
nu kaina nera nei tai pigi nei tai brangi, gali paziuret mobile.de (nes kai neradau LT pradejau ir ten ieskot) kainos apie 4000er pradzia, be odos, ir siaip dar stovis neaisku koks, as butent 130KW varikli.
Is pradziu irgi galvojau apie 320CDI bet ieskojau, domejausi apie remontu kainas ir t.t. ir kazkaip pagalvojau kad siuo metu bus gerai 300TD (beje tik 20AG skirtumas) plius uzmaciau sidabrini, su patinkanciu vidum, nesupuves, masinos reikejo, visa kita... ir ta masina pilnumoj tiko, o ten kaina plius - minus, aisku jei tvarkingas, tiek ir eina, aisku yra ir po 3k euru
O del tavo mineto CDIno nu tai tikrai neblogai pasitaike, 4k lt, tai nemazi pinigai ir pradziai buvo visi 20k

kad ir krize, nevisi noriai leidzia tuos 4k

as kiek ziurejau tai jei normalus CDInas ir apie 200km beges, apie 6k er ir eina (aisku yra ir po 5k er ir po 4500 er, bet tokie netraukia, pagalvojus apie remonta)
Aisku jei butu papuoles tavo minetas cdinas, buciau velgi galvojes, nes nuo '00 nesvarbu ar tai sedanas ar universalas jie yra zymiai grazesni.
Bet maniskiai kriterijai buvo, nesvarbu ar tam, ar tam modeliui, tai - butinai sidabras, juodas visus, dyzelis, nemziau 3l. nu ir aisku - tvarkingas.
Kol kas patenkintas 210, ziuresim kaip tarnaus