speliojat čia nelabai besigaudantys motoruose.
visų pirma, tai sisteminis tepalo slėgis yra gerokai didesnis nei antifrizo - todėl trūkus tarpui tarp kanalų - tepalas sunkiasi į antifrizą.
jei antifrizo kanalas prasimuša į degimo kamerą - gaunasi tas pats - dujos sunkiasi į aušinimo sistemą - pučia šlangas.
užgesinus motorą, visų sistemų slėgis lygs 0, tai kažkas pribėgti į degimo kameras nelabai ir gali, nebent tepalas per vožtuvų gumytes.
vieninteliai atvejai, kai gali patekti tiek antifrizas tiek tepalas yra tokie. kai prasimuša antifrizo/tepalo kanalas prieš įsiurbimo vožtuvą - tuomet su mišiniu patenka į degimo kamerą.
kuomet per tarpinę prasimuša kanalas tepalo ir patenka į degimo kamerą tepalas.
v12 nečiupinėjau, bet vargu ar nuo tokio dalyko jis gali purtytis. kitas dalykas, jei į degimo kameras patenka tokie kiekiai skysčių, kad motoras springsta, tai per dusliarą turi garai, dūmai ir kitokie velniai eini, kad tik aklas nesuprastų.
|