View Single Post
Old 2013-10-15, 12:29   #1
armagedonas
 
armagedonas's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-12-20
Gyvenamoji Vieta: New York
Pranešimai: 403

armagedonas is on a distinguished road



Standartinis w203 2.2cdi variklio alsuoklio problemos

Kuris laikas susidurdavau su pulsuojanciu varikliu, kartais net iki uzgesimo. Tai labiau pasireiksdavo stovint prie sivesoforo P padetyje, susukus ratus kartais ir uzgesdavo. Zodziu, duodant varikliui daugiau apkrovos jis kas 20s - 15s ziauriai numesdavo apsukas ir vel atsistadydavo. Maniau greiciu dezes "puslei" arteja galas, bet pasirodo beda apsinesusi oro srauto matuokle. Ja issivaliau, viskas kaip ir susitvarke. Pavazinejus savaite vel po truputi atsirado pirminiai simptomai. Pasikeiciau i visiskai nauja ir vel savaite ir vel apsinesus tepalo garais, kaip visas vamzdis einantis is oro filtro. Kiek pavyko issiaiskinti priezastis gali buti variklio alsuoklyje. Jis greiciausiai jau nebeatskiria tepalu ir jie patenka i ta pati vamzdi.



Zaliai matuokles vieta, melynai alsuoklis.

Klausimas ar gali buti, kad matuokle apnesa butent is alsuoklio patekes tepalas, nors jis ir ateina zemiau i ta slanga?

Kaip spresti problema, kadangi alsuoklio viduje kazkokiu filtriuku nera, tik "sraige" kaip supratau atskirinejanti skysti?

Aciu uz komentarus

__________________
ex R170 Mercedes-Benz SLK200 kompressor
ex C208 Mercedes-Benz CLK200 kompressor Elegance
ex C209 Mercedes-Benz CLK320 Avantgarde
ex W203 Mercedes-Benz C220 CDI Avantgarde
s210 Mercedes-Benz E270 CDI Avantgarde
ex TLC J90 3TD
Lexus RX400h Ambassador
armagedonas neprisijungęs