Citata:
Pradžioje rašė Hunter
Beda yra nustatyme ir kompo galimybese. Butu 35 laipsniai ir uzsivedimas ant duju esant karstam motorui, tai benzo sanaudos butu kokius 10 kartu mazesnes.
Speju dar duju persijungimas po kiekvieno uzvedimo ~25 sekundes
|
Taip apie puse minutes dar benzinu padirbdavo variklis kas kart. Masina ne mano, tai visu niuansu nezinau, bet kai tik idetos dujos buvo, tai temperatura buvo nustatyta persijungimo ~40 laipsniu, bet gerai dirbo tik keleta menesiu, veliau persijungusi nesukaitusiu varikliu pradedavo tampytis, dingdavo trauka (is naujo atsirasdavo tik uzkurus naujai), buvo pakeista visa uzdegimo sistema -babinos, laidai, zvakes, niekas nepadejo. Taip po pirmu metu nuolatiniu vizitu pas dujininkus ir reguliavimu, vienas pasiule siek tiek kilstelt persijungimo temperatura iki bent 60 laipsniu, atseit cia toks situ kompresoriniu varikliu "niuansas". Ar cia tiesa, ar tiesiog montavimo broko fakto dengimas nezinau, bet po to su ta masina zmogus atvazinejo 9 metus ir ~150k km, ir jokiu absoliuciai bedu nebuvo nei su dujom, nei su varikliu. Sitoj vietoj gal buvo paprasciau ipilti kazkiek daugiau benzino, nes jau rankos buvo nusvire beieskant priezasciu.
__________________
Laukiu 18 gimtadienio ir teisių
|