View Single Post
Old 2013-02-06, 17:19   #15
Dgl
 
Dgl's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-11-07
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 267

Dgl is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ramsung View Post
nu va parupinom naudingos info, nes daug kas mato tik skaicius, o ka jie reiskia nelabai zino
tad kuo didesni skaiciai ties pirma, antra ir trecia pavara tuo pavaros bus trumpesnes, bet svarbu nepamirsti svarbaus faktoriaus (del kurio gali viskas keistis) jo vardas reduktorius
Gali apsikaicuot
: Tarkim automobilis turi mechanine 5 pavaru deze.
Pavaru perdavimo skaicius:
I-3.833
II-2.045
III-1.333
IV-1.028
V-0.775
Pagrindine pavara – 3.940
Padangos (priekyje ir gale) - 125/70 R16


Automobilio greitis V, km/h vaziuojant ivairiomis pavaromis apskaičiuojamas pagal formule:
V=0.377 (R * ne)/ (Ipd * Ipp);
cia:
R - rato riedėjimo spindulys-atstumas nuo asies centro iki rato pavirsiaus, m. Tarkim, R=0,300m.
ne – variklio sukiai, aps/min; Tarkim, minimalus sukiai ne=1000aps/min, maksimalus ne=6600aps/min. Visas intervalas suskirstomas i lygias dalis. Cia suskirstyta i 10daliu po 622aps/min
Ipd - įjungtos pavaros pavaru dėzėje perdavimo skaicius. Tarkim, ijungta 1 pavara, jos perdavimo skaicius yra Ipd1=3.833;
Ipp - pagrindinės pavaros (reduktoriaus ar galinio tilto-kas kaip vadina) perdavimo skaičius. Ipp=3.94.
Jei yra ‚razdatke‘, jos perdavimo sk. taip pat reikia irasyti i vardikli.

Tuomet automobilio greitis V, vaziuojant 1 pavara prie 1000aps/min bus:
V=0.377 (0.300 * 1000)/ (3.833 * 3.94)=7.49km/val;

Dgl neprisijungęs