View Single Post
Old 2012-09-17, 21:52   #6
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

viskas elementaru: važiuojant sukasi greičiau siurblys ir būna didesnis slėgis nei stovint vietoje ir dirbant varikliui tuščia eiga. Aišku slėgio ribą reguliuoja vožtuvas siurblyje, bet vairo kolonėlės darbas irgi paremtas tam tikrų vožtuvų darbu, todėl jei dėl išsidėvėjimo kažkuris vožtuvas jau kažkiek stringa, tai dėl padidėjusio slėgio daugiau nei reikia apkraunamas siurblys ir gaunasi papildomas siurblio garsas. O siurblys irgi jau nebe pirmos jaunystės.

ldalius neprisijungęs   Cituoti