nu jeigu masina nemate 20metu nei nauju zvakiu nei skirstituvo dar ir ne tiek ikisi  na ir jeigu 300lt cia tau didelis investicijos i kelereta metu i prieki  gal geriau autobuso bilieta pirkti?
tai kad masina nepriziurima nereikia kaltinti duju. as galiu tapati priburti apie dizeli, bet kitas paneigs, nes kviekvienam daiktu reikia investiciju ir prieziuros.
Citata:
Pradžioje rašė Gytautas
Jeigu dar kam įdomu dėl dujų ke-jectronike, tai iš savo skaudžios patirties galiu pasakyt, kad tikrai nedarytumėt tokių nesąmonių. Pats nors ir labai nenorėdamas persėdau į dyzelį universalą, dėl praktiškumo ir ne tik dėl sąnaudų, o labiau dėl patikimumo, nes ke-jectroniku nebepasitikiu nei benzininiu, o juolab dujintu. Sumontavus dujas kurį laiką važiuos mašina idealiai, sąnaudos trasoje 11 dujų, mieste 15 (su 2.3 motoru), o po kiek laiko prasidės gedimų maratonas ir nebežinosit nei kur bėgt. Ke-jectronikui užtenka vieno šūvio, kad iš kyšenės išbyrėtų 300 Lt ir daugiau ir kad mersedesas stovėtų garaže net puse metų.
Važinėjant dujom teks pasikeisti štai šiuos dalykus: žvakes, žvaklaidžius, paskirstytoją, kas 10k km reguliuot dujas, taip pat po kiek laiko teks pasikeisti ke-jectronic skirstytuvą ( man kainavo ačiū dievui 200 Lt, bet paieškos truko pusmetį), purkštukus (vienas purkštukas naujas 140 Lt).
|
|