View Single Post
Old 2012-01-03, 17:56   #4
Finalfour
 
Finalfour's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-04-21
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 4,166

Finalfour will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė unamed View Post
forumieciai, klausimas iskilo ,o i facelift modelius nuo 2006m. ejusios 5 begiu automatines dezes tokios pat kaip ir prefecelift ? Jos ten turi bedu su antifryzu ? Ir siaip jos patvarios ar nlb ? Nes iekausi sau modeliuko ,bet kuo toliau ,tuo labiau matau ,kad reiktu imt automata ,nes su mechanine deze mazai pasirinkimu.. Yra variantu su 250-350k km ridom,tik vat baisu ,kad nesugestu man tas automatas ji nusipirkus...Kiek taisymas kainuoja ? Padekit zmones gerieji ir nelabai
Bedos "su tuo antifrizu" kaip tu vadini baigesi ties 2003.09 berods, kada sis bugas buvo istaisytas. Ir dar sis bugas labiausiai pasiresikia dyzeliniams w211. Kiek domejausi silberauto statsitika, per visa laika pas juos nesikreipe nei vienas benzninis w211 del sios bedos, tik dyzeliniai. O jei ziuri i pofaceift modelius, tai is viso ten visi defektai seniausiai istaisyti.
O apskritai, kai auto pasukusi netoli puse milijono, ko tu tikiesi? Puse mazgu ten jau ant resurso pabaigos, tad visko gali nutikti ir su deze, bet tai galioja bet kokiam auto...

__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
Finalfour neprisijungęs   Cituoti