View Single Post
Old 2011-04-28, 13:27   #117
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,392

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ldalius View Post
cituoju , ką man parašė hardas999 į PM

kiek suprantu tai termomovoje yra plokštelė. Ji sudaryta iš žalvario ir plienio. Dėl skirtingų metalų plėtimosi nuo temperaturos plokštele išlinksta. Kai variklis variklis nėra išiles tai sukasi laisvai, o kai sušyla plokštelė sukabina sparnuote ir sukasi variklio greičiu.

sprendžiant pagal viską, jei termovoje nėra išbėgęs ar išgaravęs tepalas, tai visą pagrindinį vaidmenį atlieka ta bimetalinė plokštelė, kuri termomovos korpuse nuspaudžia arba atleidžia tokį esantį pypsiuką, kurio pagalba yra paduodama daugiau ar mažiau tepalo į movos (nežinau kaip pavadint) mechanizmą, kuris arba sukabina kietai sūkimą arba su praslydimu. Taigi kyla klausimas, galbūt termomovos gedimas dar gali būti nuo senatvės ir aplinkos poveikių pavargusioje plokštelėje. Tik dabar idomu ar turi būti pypsiukas nuspaustas ar atleistas, kad mova susikabintų kietai?
Ir dar: sėdžiu rusų MB forumuose ir matau, kad tų termomovų yra daug variantų. Vienos yra su varžtu reguliuojamomis plokštelėmis, kitos neturi jokių reguliavimo galimybių. Vienos termomovos (labiau supratau benzininių variklių) atsisuka atvirkštinio sriegio varžtu, kitos (kaip mano turbodyzelio) atsisuka paprasto sriegio varžtu. Vienas užklinijus nieko nebus, kitas užklinijus gali atsisukt varžtas nuo pavėluoto sparnuotės stojimo dėl inercijos ir sudaužyt radiatorių....Žodžiu kuo toliau, tuo labiau nieko nebesuprantu kaip ji veikia. Ko gero reik eit miegot
cia panasei kaip paauglysteje kai per daug apie panas galvoji, viena grazia nakti atsikeli su deme

vampyras neprisijungęs   Cituoti