MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   Reik info apie cdi purkstukus (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=7306)

Darinis 2011-06-01 16:10

Reik info apie cdi purkstukus
 
Sveiki. yra tokia beda - kai variklis dirba an laisvu apsukimu sokineja apsukos, kartais net labai ziauriai purtosi net visa masina. pakelus apsukas iki beveik 1000rpm trukciojimas susvelneja bet tada susidaro toks vaizdas kad trukcioja del nedirbancio cilindro. snd atjungiau gryztamo zarneles ir visas sukisau y skirtingus butelius ( patikrint kiek is kurio cilindro gryzta kuro atgal) tai rezultatai toki - 1 cilindro gryztamas kuro duoda labai nedaug, 2 - siektiek daugiau (apie 40-50% daugiau nei is 1), 3 - labai panasiai kaip 2 tik siek tiek daugiau (skirtumas max 15%), o va is 4 kuro isbego apciuopamai daugiau panasiai kaip beveik dvigubai daugiau nei is 2 cilindro. tai va kyla klausimas - ka galetu reiks toki skirtumai? gal kuris (kurie) purkstukai jau nusibaige? variklis 2.2 cdi 2000m.

Simka 2011-06-01 17:22

Galimas variantas jog neatidaromas purkstukas, tai galetu buti ir elektros problema, ne tik mechaninis gedimas.

vampyras 2011-06-01 17:34

pamegink i miligramus pakeisti-paversti, beja laisvu apsuku ipurskima mato kompas, jis patvirtins purkstuku gedima.

Darinis 2011-06-01 21:25

bandziau numauti fiske nuo purkstuko tai kompas iskart gesina varikly tai manau elektros gedima del purkstuku neatidarymo gal galima ir atmesti? ar nebutinai? y miligramus pakeist galima (reiks pamatuot nes viska pylsciau y vyckos butelius :D ) bet ar tai ka pakeis? nes testavau tiek an laisvu tiek ir pakeles apsukas viska dariau kartu nemataves atskirai ir trumpa laika gal apie 1-1,5 min. reik junkt prie diagnostikos kompo ar borto kompas tai turi matyt? :)

vampyras 2011-06-02 09:58

imesk FIN numeri, nezinau kokius injektorius turi, skiriasi ju tikrinimo budai :)

Edgis 2011-06-02 10:04

Fokieti, fin numeris neegzistuoja, yra tiesiog VIN :)

vampyras 2011-06-02 10:18

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 150057)
Fokieti, fin numeris neegzistuoja, yra tiesiog VIN :)

FIN gauna visi kurie skirti europai jie prasideda raidelem WDB,WDD,WDF,WDC poto seka 6 skaiciai.
VIN butu angliskai, jie prasideda lygiai taip pat, tik poto seka ne skaiciai, o raides.
toks skirtumas tarp FIN ir VIN ;)

Edgis 2011-06-02 10:24

Kad ir šveduose VIN, ir pracūzai bei belgai rašo VIN. Iš tavęs primo girdžiu tą FIN.:confused:

Darinis 2011-06-02 13:43

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 150059)
FIN gauna visi kurie skirti europai jie prasideda raidelem WDB,WDD,WDF,WDC poto seka 6 skaiciai.
VIN butu angliskai, jie prasideda lygiai taip pat, tik poto seka ne skaiciai, o raides.
toks skirtumas tarp FIN ir VIN ;)

tai zodziu vin ir fin yra vienas ir tas pats?

WDB2100071B137097

vampyras 2011-06-02 18:46

Citata:

Pradžioje rašė Darinis (Post 150140)
tai zodziu vin ir fin yra vienas ir tas pats?

WDB2100071B137097

taip taip fin vin tas pats dalykas, tik ju kodavimas skiriasi, nes amerikonai turi viena sistema europieciai kita.

butent tavo varikliui ir tavo injektoriams:
variklio apsukos ant laisvu, kai slangutes prisipildo dyzeliu tada sukeli apsukas iki 4500 rpm
maximalus 150cm³/min kiekvienam injektoriui. jaigu injektorius virsyja 150cm³/min ji reikia keisti.
p.s. tavo injektoriai yra klasifikuoti,isemus ir idejus injektorius juos reikia deti i tuos pacius cilindrus. pakeitus nauju reikes su staru klasifikacija kompe pakeisti
tai tiek.
pasitikrink ir railo reguliatoriu, du varztukai, issiemi, ir pasitikrini gumeles, tiksliau geriausiai iskarto jas pasikeiti. tiek is mano kampo sekmes. :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.