MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   W210 3.0TD vairo keitimas is desines i kaire puse (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=6438)

williuzz 2011-02-07 14:50

W210 3.0TD vairo keitimas is desines i kaire puse
 
Sveiki forumieciai,

Nezinau ar lempa cia sugalvojau ar ne... Tikiuosi, kad diskusija man pades apsispresti.

Is UK grizta E300TD Avantgarde 98m su visais privalumais. Kadangi sroto savininkas pazystamas, auto atiduotu uz 5k lt. Sake auto gyvas, gyvai apziurejus aisku bus konkreciau matyt koks jis ten yra.

Pats vazineju su E290TD 96m. Galvoju is dvieju padaryti viena, vieni perdarytojai sako, kad neapsimoka sitam modeliui daryti, kiti sako kad kaip tik lengvai pasidaro ir viskas gaunasi ciki.

Ka manot jus gerbiamieji? Jusu diskusija apie si projekteli manau itakos mano apsisprendima:wave:

Dekoju uz atsakymus.

lisas 2011-02-07 15:51

nezinau del vairo perdejimo subtilybiu,bet ar apsimoka tokiu metu masinai perdejineti vaira?

eSaS 2011-02-07 16:02

manau kad neapsimoka :) prasieda visokios ekpertizes ir kiti sudai, pavargsi man rodos nuo to

sausainius 2011-02-07 18:08

jo kiek girdejau tai mb reik gaut po to kazkoki sertifikata, kad tinkamai padaryta. kitipa nepriregistruosi.
nzn ar cia tiesa, bet kazkada kazkas man paskaojes yra :)

ldalius 2011-02-07 18:09

pagal idėją problemų su MB perdirbimo įteisinimu yra, bet mane yra kai kas į šuns dienas su mano nuomone pasiuntęs, tai ta tema nebediskutuoju :ne:

sharrasitto 2011-02-07 18:33

Citata:

Pradžioje rašė williuzz (Post 128952)
Sveiki forumieciai,

Nezinau ar lempa cia sugalvojau ar ne... Tikiuosi, kad diskusija man pades apsispresti.

Is UK grizta E300TD Avantgarde 98m su visais privalumais. Kadangi sroto savininkas pazystamas, auto atiduotu uz 5k lt. Sake auto gyvas, gyvai apziurejus aisku bus konkreciau matyt koks jis ten yra.

Pats vazineju su E290TD 96m. Galvoju is dvieju padaryti viena, vieni perdarytojai sako, kad neapsimoka sitam modeliui daryti, kiti sako kad kaip tik lengvai pasidaro ir viskas gaunasi ciki.

Ka manot jus gerbiamieji? Jusu diskusija apie si projekteli manau itakos mano apsisprendima:wave:

Dekoju uz atsakymus.


Tegul tie, kurie sako, kad gaunasi ciki, tau viska padaro nuo a iki z ir gink Dieve atsiras kokios problemos, kai sakys sori, negalima praeita ekspertizes sitam automobiliui ... :wave: Buvau rades 98 juoda avantgarda neeilines isvaizdos ir komplektacijos angla kazkas apie 10-12klt buvo. Bet pasidomejau, kad kils labai didelio problemu priregistruojant, tai atmeciau galimybe isigyti ji :)

ldalius 2011-02-07 18:47

domėjausi tuo dalyku prieš kalėdas ir gavau atsakymą tokį:

automobiliams, kurių kebulo numeryje yra skaičius rodantis vairo padėtį iš gamyklos (MB,japoniški modeliai ir dar keletas kitų modelių) reikalinga:
1. Leidimas perdirbimui iš gamyklos gamintojo, arba jo atstovo savo šalyje
2. Kažkoks leidimas ar sertifikatas iš VKTĮ
3. Sertifikatas, nurodantis tinkamą automobilio perdirbimą, kuris atitinka techninius reikalavimus eksploatavimui
4.Ekspertizės pažyma, apie tinkamą perdirbimą
TA centre dabar kai yra kompiuterizuota duomenų bazė ir darbuotojai automatiškai mato pas save tikrinamo auto duomenis ir kebulo numerį, sakė programa iš karto meta lentelę, jei atvažiuoja mašina su buvusiu kažkada dešiniavairiu variantu, jei kebulo numeris rodo vairo padėtį.

Visų šitų dokumentų nereikia, jei kebulo numeris nerodo vairo padėties ir jei tinkamai mašina perdirbta, ko nepastebi TA darbuotojas - mašina praeina sėkmingai TA

Dėl registracijos tikslių duomenų negavau ar galima registruoti ar ne, nes sakė, kad šitas įstatymas dar oficialiai priimtas nebuvo tuo metu.

Tačiau kitame forume, mane kai kas pasiuntė į šuns dienas su tais reikalavimais, teikdamas, kad Kaune visų šitų dalykų niekas nereikalauja.
Idomumo dėlei rašiau keletą užklausimų dėl šitų dalykų į keletą instancijų , bet atsakymų taip ir nesulaukiau iš jų, nes man labai idomu, kodėl įstatymai ir reikalavimai Panevėžyje yra vienokie, o Kaune kitokie

williuzz 2011-02-07 20:27

Dekoju uz atsakymus visiems. Na del sportinio intereso dar pasidomesiu kas ir kaip del tu sertifikatu ir registracijos. Pranesiu kaip sekesi. Dekoju dar karta:wave:

justoshis 2011-02-14 10:07

Ir iš kur jūs traukiat tas ekspertizes visas dabar? anksčiau buvo, bet dabar nereikia jų. Perdarai mersą, nueini į regitrą, be jokių problemų įregistruoja, o tada eina TA tiesiai iš regitros. Nereikia niekam jokių sertifikatų ar tai pažymų, pats vieną w210 praėjusių metų spalį taip perdariau ir registravau, o tvarka šiuo metu ta pati. Taip kad jei nori, tai perdarinėk, o problemų su registracija ir TA nekils.

BET, kas liečia patį perdarymą. Jokių chaltūrų negali būti, nes čia ne audi kokia. Perdarinėjant reikia keisti absoliučiai visą pertvarą, nuo apačios iki viršaus, išėmus priekinį stiklą ir pan., bei tas skersinis balkis tarp lonžeronų už variklio irgi keičiasi su dalimi lanžeronų, nes kitaip su vairu bus sudėtinga. Aišku dar milijonas laidų, bet jei pas elektriką rankos iš ten kur reikia auga, tai nieko ypatingo, nors galvos skausmas didelis.

Jei tvarkingai bus pakeista pertvara, tada nebus jokių problemų surenkant ir važinėjant, BET jei bus įdėta skersai, ne visa ar šiaip kas blogai su ja padaryta, tada jau prasidės... Gal vizualiai astrodys normaliai, bet tai girgždesys koks atsiras iš panelės, o didžiausia galima problema tai kad garso iziloacija tokiu atveju nepilnai priglus prie skardos ir salone bus nelabai tylu, o kadangi kalba apie dyzelį eina, tai tokia problema būtų opi.

Taip kad, jei turi gerą meistrą, tada gali perdarinėt ir nebus jokių problemų nei registruojant nei einant TA, nereiks jokių čia forumiečių minėtų popierių, bus viskas kaip su paprasta mašina. Tiesiog toj patalpoj kur apžiūri mašiną ir išduodą lapą registravimui, pažiūrės ar vairas laikosi ir tiek.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.