Aivaro 307D
Sveiki, forumiečiai. Gal atrodysiu čia kaip iš mėnulio iškritęs su savo mersiuku, bet kaip supratau čia apie visus Mercedes-Benz. :D Taigi, pradėsiu. Prieš 12 metų iš Danijos buvo parvarytas visiškai supuvęs Mercedes-Benz 307D. Šis vargšas turi 4 cilindrų 2.4l 66kW variklį su 4 bėgių greičių dėže. Taigi, tik parsivarius imtasi darbų. Viskas buvo išrinkta iki menkiausio varžtelio, restauruojamas kėbulas, važiuoklė, daromas variklio kapitalinis remontas. Darbai užtruko 2 metus dirbant kasdien. Gaila, kad neturiu nė vienos nuotraukos, kadangi viskas vyko labai seniai. :confused: Po remonto jau 12 metų TA pravažiuoja pirmu važiavimu, nes yra kruopščiai prižiūrimas tiek iš techninės tiek iš estetinės pusės (tėtis mechanikas, taipogi ačiū jam už automobilio kapitalinį). P.S. Estetika gal ir ne pati geriausia, bet visgi geriau negu kitų tokio modelio krovinukų. Ką gi, štai keletas nuotraukų iš seniau. Atsiprašau, kad kai kuriose nuotraukose nesiprausę ir nesusitvarkę. Paprasčiausiai nerandu laiko viską kaip reikiant sutvarkyti. Pažadu ne už ilgo, atšilus orams, susitvarkyti ir padaryti šiokią tokią fotosesiją. :)
http://i293.photobucket.com/albums/m...s/IMG_1415.jpg http://i293.photobucket.com/albums/m...s/IMG_2078.jpg http://i293.photobucket.com/albums/m...s/IMG_2004.jpg Taipogi keletas gražesnių nuotraukų. :) http://i293.photobucket.com/albums/m...IMG_1459-2.jpg http://i293.photobucket.com/albums/m...G_2006edit.jpg http://i293.photobucket.com/albums/m...tvaizd0015.jpg http://i293.photobucket.com/albums/m...trauka0015.jpg Kas be ko, neišvengta ir nemalonių akimirkų... http://i293.photobucket.com/albums/m...tvaizd0195.jpg http://i293.photobucket.com/albums/m...tvaizd0192.jpg http://i293.photobucket.com/albums/m...tvaizd0191.jpg Kol kas tiek. Ačiū už dėmesį mano darbiniam arkliukui. :) P.S. Nedžiugina tik sąnaudos. Iki 12l dyzelino. Reikėtų 3.0l 5 cilindrų variklio, kad nereiktų jo prievartauti (kaip, kad šito). :) |
Čia tai aparats. :D Džiugu, kad taip prižiūrimas ir mylimas jis. Blizga labiau už kai kurias ~5 metų senumo mašinas važinėjančias gatvėje...
|
Super mersiukas, kantrūs jie, labai kantrūs:) Turbūt gera dalis Ukrainos 307 važiuoja su mano parūpintais varikliais:) 10 balų už kantrybę restauruojant ir prižiūrint šį MB:good:
|
sweikas prisijunges,mmaladec,spaudzhiu deshine :D
|
Jeigu is Danijos, tai greitai kabina prades lenktis link platformos ir realiai mazai ka pridarysi nebent keist visa rema. Va ir beda uzdaro remo - tiesiog supuna remas is vidaus, koks 410 tokiu bedu neturi
|
oj kiek km prisukta su siais :zenklas: Senajam darbe toki buvo 4 tik ne krovininiai o seat'eriai. 3 dyzeliniai tokiais pat motorais, tik ne 66 kW, bet 47 beroc ir vienas 2.0 benzas su kuriuo esu islauzes visa spidometra :) Labai kantrus varikliai. Beje vairo kolonke keites/restauraves? Ar ji pas tave geros bukles?
|
Pažįstamas jokio aptarnavimo tokiam nedarė, važiavo kiek galėjo, negailėjo. Tai viskas atlaikė, apart rėmo :(
|
prikolnas mersiukas :zenklas: ir tvarkingai priziuretas.
|
Nesitikejau isvysti tokio mersiuko forume. Saunuolis, Aivarai, smagus ir priziuretas mersiukas :)
|
nu ir keista:xx: bet.... :uuu::):)
|
neuzmusami jie :) mano tevas turi 208D 2.4 d be vairo stiprintuvo :) tai jau jis pas mus 17metu tai kebula tik pervirino visa pora kartu ir vaziuoja sau jis :)
|
Citata:
|
nuostabus )
|
:seile2: koks grozis sveikinu ka priziuri tikra darbini arkliuka
|
malačius:vairuot:
|
vat tokie modeliai tikrai pagyvina foruma!grazu ziureti;)sekmes vazinejant!:)
|
Saunu. Truksta monobloku ir dropo biskuti :xx:
|
nu tvarkingas mersiukas, tokiu lietuvoje jau nebepamatysi sutvarkytu. Pats turiu 207 mersa, tai jau 15metu lietuvoje ir jau greit 30metu sukaks jam, važiuoja ir dar vaziuos, masina kuria tik perdazei, patvarkei rudis viena karta i du metus ir vaziuoji vaziuoji, nereikia galvoti apie remonta:)
|
Citata:
|
Stebetinai gražus. Prižiūrėk ir toliau taip. :)
|
Šitas irgi be vairo stirpintuvo. O dėl to kažko su vairu tai nekažką nusimanau aš, tai negaliu nieko pasakyti. Elektronikos-0, apart magiuko. :D Beje, pamiršau paminėti, kad jis iš 2 dalių suvirintas. Dalis laikanti kuzavą buvo visiškai supuvusi, taigi, prie pat kabinos nupjovė ir kitą privirino. Vežėm daugiausiai 1,75 tonos. Galiniai sparnai ratus jau trynė, bet variklis ir kėbulas šiaip ne taip tempė. :D Beje, pravažiuota su juo apie pusė milijono, bet spidometras buvo atsuktas pardavėjo. dabar ant spidometro apie 200 tūkst., jei neklystu. :)
P.S. Turiu dar baltus posūkius, reiks kada pabandyti pasikeisti, įdomu kaip atrodys. :D P.S.S. Ačiū už pagyrimus ir komentarus. Mersiukas bus prižiūrimas kiek įmanoma ilgiau. :) |
Nu puikus mersiukas ! Sveikintina idėja jūsų tai prikelt ir puoselėt. Net meną išlaužėt beforkindami, man patiko :D Taip ir toliau !
|
vakar uz varsuvos kamsti prasilenkinejau su tokiu pat tik baltu, bet gale dar sedimu vietu buvo (turbut miegamaji isirenges), ziuriu gi lietuviskais numeriais :) pagalvojau kad ir nebijo gi zmones su tokia masina tokiu atstumu vaziuot :)
|
Citata:
|
puikiai atrodo. tėvas kadaise tokį turėjo ;]
|
Citata:
|
Dėl traukos, tai jo. Neturiu ir aš kuo pasigirti... :)
|
Liux Mersiux:uuu: Tik nesugalvok det tu posukiu baltu,o vietoj to palaikyk ir toliau toki koks yra:)Sekmes toliau explotuojant:wave:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.