![]() |
Patarkite dėl CLK S208 noriu pirkti
Sveiki forumiečiai, esu naujai užsiregistravęs ir noriu užduoti keletą klausimėlių.
Aš buvęs bmw'stas :) turėjau tris bmw, dabar dairausi i MB clk s208, nusprendžiau, kad reikėtų išbandyti MB, nes BMW nusibodo remontuoti.. :ne: Norėjau paklausti kur pirkot savuosius CLK ar kitus modelius? Pavyzdžiui turguj tikrai CLk nesimėto, o jei ir yra tai stovio liūdnoko..Gal kas iš forumiečių patys varėsi iš vokiečių, nes pvz vokiečiuos jų nemažai yra ir kainos atrodo padorios, aišku viena yra ką matai nuotraukose, kitą kai stovi vietoje.. Mane domina clk 230 mechanine, oda, kaip supratau jau ne sport komplektacija, vieną žiūrinėjau ant tralo atrodė variklis vangokas, tik pralėkti nepavyko, nes antram aukste buvo, sakė ryt nukraudinės.. Klausimas tiems kas turi 200 arba 230 kompresorius kaip apsukos kyla ant vietos ? Vangokai ar normaliai jautriai?? Kodėl klausiu nes pvz pats turėjau bmw530d apsukos kildavo ant laisvu vangokai, bet mašina eidavo.. Tai kaip su mb, nes kur šiandien žiūrėjau lb jau vangiai o vis gi benzinas? Kokie simptomai besilenkiančio kompresoriaus? Kaip jis tikrinamas? Išanksto dėkoju už atsakymus. |
Sveikas :wave: gal ka naudingo radai sitoj temoj? http://www.mb1.lt/showthread.php?t=2181 paskaitinek foruma man atrodo apie si modeli nemazai buvo diskutuota
|
Pagaliau kažkas atrašė :uuu: :)
Visą forumą kas liečia apie clk perskaičiau, tik kas liečia to modelio variklius, konkrečiai kompresorius nieko nėra parašyta išskyrus silberauto nurodyta kaina 7000lt... O kaip jų važiuoklės? .... nieko niekas nerašo.. idealios? :) Kaip kas kur pirko ?? Gal kas nors galėtų pagelbėti, vistiek darot mb meet'us prilekėčiau kas turintys parodytumėt kas yra ištikrųjų gyvas mb su kompresorium (CLK)...(alus mano :) |
sunku tau po bnv bus su clk, tuo labiau su 4 cil. :)
|
siaip puceno labai gyvas MB, bet ten 3.2 :) o siaip tai 2.0 kiek girdejau yra skirtas italijos ar prancuzijos rinkai, o 2.3 vokieciams :) Kilowatai skiriasi minimaliai, sukimo momentas irgi nelabai ka :)
cia Armagedonas turi SLK 200 Kompressor su 141 berods kW, pavezino, tai tikrai uztenka jam tos galios :) |
butu ir man idomu daugiau suzinoti apie CLK kompresor.kokie besibaigencio komr. pozymiai? ar skiriasi 2.0 k nuo 2.3 k trauka?i ka reiketu atkreipti demesi perkant? padekit zmones gerieji!
perskaiciau,kad kai ka nervina kompresoriaus garsas,kaip ten yra? |
Citata:
:aciu: Teisingai sakai :) , bet norisi isbandyti mb, kazkadaise senais laikais esu turejes mb 124 2,0 d kiek atsimenu eit nieko nejo bet niekas ir negedo, tai sakau noriu isbandyti mb nes bmw pasiskaitai forumus ir is patirties turejau kregzdes e36 320 355tds ir turejau 530d su visais buvo smagu bet pinigu kisimas nerealus, tai matuokles tai abs davikliai, tai turbinos tai velenelio padeties davikliai tai commonrail purkstukai tai dar kas nors.. del to ziuriu i mb nes kiek pasiskaiciau is jusu forumo tai isvada kad pvz clk bedu beveik neturi.. . :) o dėl variklių dėlt to ir noriu pagalbos, nes nesu lb nusiteikes ir už kitus variklius kaip pvz už clk 320, aš daug nevažinėju tai dėl sanaudų lb nepergyvenu + turiu valdiška iš kurios tikrai benzino liktų.. mašina būtų smagiam pasivažinėjimui man vakarais ir savaitgaliais ir mergaitei į darbą (kiekvieną dieną max 15 km), ir jei kas norės mane komentuoti aš nesitikiu, kad clk nusipirksiu už 10000lt pas mane biudžetas yra iki 16000lt jei special variantas tada galima galvoti ir apie didesnius pinigelius... tik man reikia bendraminčių patarimų iš patirties... dėl to čia ir užsiregistravau... |
del kompresoriaus garso tai rase forume, nieko ten taip baisiai nesigirdi, aisku geriausia pravaziuot ir paziuresi kaip jis tavo ausei :)
del vaziuokles tai ten stovi C klases baze, taip kad ten nera kazkokia isskirtine vaziuokle. del komprersoriaus pabaigos, tai siulyciau pralekt su keliais ir matysi, jei girdesi labiau uzvianti tai galimas dalykas tas labiau padroztas, as taip isivaizduoju kuo graziau jis dirba tuo sveikesnis, aisku pataisykit mane CLK savininkai jei ka suklysiu, veliau manau isijungs i diskusija ir daugiau apie si modeli papasakos ;) Aisku cia kaip pats nuspresi, bet as ziureciau CLK 320 :wave: patinka man tas puceno, musu nario, modeliukas, ratukai, stovis, variklis :) nu bet jei rastum ledini su 2.3 ar 2.0 varikliu tai kodel gi ne, juk buna prieini prie masinos ir matai kad ji turi buti tavo :D o tokie visi tech dalykai juk issprendziami svarbu pagal visa bendra stovi matysi priziurimas buvo MB ar padroztas. Ieskociau masinos visu pirma kauno turguje, tralu dvi didziules aiksteles plius turgus, prie viso to aisku autopliusas ir autogidas :wave: jei siais budais nerasciau isbandyciau kitu miestu turgus, kazkada kalbejom kur dar vyksta: http://www.mb1.lt/showthread.php?t=2423 jei irgi ne, pacioj vokietijoj, mobile.de tik man tas budas netiko nes masinos negali pats apziuret, paciupinet, pravaziuoti, foto yra foto, aisku kitas dalykas jei ten pats vaziuotum ;) |
dekojame,forumieciai.Gal dar kas nors atsilieps.Isikliopinau CLK ,greiciausiai 2.3 k .Negaliu ne pro viena praeit ramiai.Labai noreciau tureti,bet kartu ir labai bijau,nes nieko apie jas nezinau.FORUMA perskaiciau visa.Noretusi daugiau informacijos is naudotoju,-apie eksplotavima,remonta,servizus,mazgu ir agregatu darba ir gedimus.
|
Vaziuokle, tai manau, kad viskas ten gerai, bent jau as ka pazystu kas turi C klases mersiukus, tai nesiskundzia nei kainom, nei byrejimu ju, o kiek zinau CLK yra ant C bazes pagamintas, taigi ir vaziuokle ta pati.
|
Pagal ekonomiskuma, manau is benzininiu merso varikliu geriausias ekonomiskumo ir galios santykis butu 3,2L, valgo beveik kaip 230, o eina kur kas geriau :vairuot: Beje, siaip keista, kad is pitako i ant tiek mazesne masinyte nori persest :)
|
na pagal http://avtomarket.ru/library/catalog...p=1009&class=1 tai 3.2 mieste 15 litru,o 2.3k 13,7
|
Citata:
|
Citata:
|
na ka kolega perskaiciau viska kas cia rasoma visu pirma dekui dezeliui ir yamoto uz pagyrimus mano "bolidui" uz savaites bus metai kaip turiu jokiu nusiskundimu neturiu neikisau nei cento neskaitant, kad zvakes pasikeiciau bet tai neskaitau. vaziuokle irgi viskas :good: kolkas. o nuvazevau apie 65k km. tai nera lb mazai.
gerbemas kolega, patariu pirk 320 aisq pinigai siektiek kiti, bet manau verta. o juolab, sakiai kad vaziuosi mazai tai tau tos deegalu sanaudos visai turetu nerupeti. o seip tai sekmes ieskant ir lauksim jau su CLK :) |
as pasiulyciau tik clk 320 pilna su automatu ir navi ir t.t.t.t nepasigailesi :)
|
Jei CLK, tai tik 320 ar net 430 su kuo maksimaliasne komplektacija
|
taip pritariu paskutiniem 2 pasisakymam. ir bandyk ieksoti facelift'inio man atrodo nuo '99 kaikurie jau buna :)
|
Citata:
o man bukam paaiskinkit kuom skiriasi faceliftinis.. kiek zinau viedrodeliais su posukiu ir pilnesniu kompu ant spidometro.. o kuom daugiau..? :zenklas: |
Citata:
|
Citata:
|
na, siaip mano buvo 99 10 menesio ir jau faceliftinis, multifunkcinis vairas naujas spidometras (didelis kompo ekranas), ESP+BAS atsiranda vietoj ASR (blokiruotes), kas dar....buferiai +slenksciai na ir dar koks debesis nematomu pakeitimu
nuo 2001 6 pavaros i kompresorinius variantus, 2.0K downgreidinamas iki 163 AG, 2.3K gauna +4 AG (197 viso), priekines skaidrios lempos, command navigacija, duru pritraukejai ("prisoskes") kas dar, nu papildykit prasau..:) |
Citata:
|
bandziau 2.0, 2.0K ir 2.3K,
2.0K vengiau del italiskos kilmes, 2.0 neapsimoka del vienodu/panasiu kuro sanaudu kompresoriniams variantams, 2.3K man atrode optimaliausias variantas, nors praejus keliems menesiams jau nebedziugino trauka...:-) |
o blemba geras 6 pavaros :good:nezinojau... ir prisoskes cool :) :uuu:
o ka reiskia skaidrios lempos???? |
Citata:
http://img524.imageshack.us/img524/2821/dsc02507pl4.jpg |
tai pas mane kaip suprantu jau skaidrios :) :unreal:
|
Tai reziume gerb. kolegos jau supratau kas liečia variklius tai reikia 320 jamti, nes pats studijavau sanaudas tai tikrai lb panasios ir manau viena beda maziau nes atkristu kompresoriaus gedimo tikimybe.. Tik gaila, kad kiek ziurejau mechaniniu tokiu lb retai pasitaiko kiek ziurejau esu rades kelis vienetus :uuu:
O kas galetu papasakoti apie automatus? As pvz turejau bmw steptronika, o kas pas mersus kokios dezes eina? Ir skiriasi pries facelifta ar po facelifto? Kaip deziu patvarumas, nes pvz bmw tai dezes ypac steptronikai tai 250 tukstanciu ir atia arba restauravimas apie 1000e arba deveta 400-500e turi pirktis... :vairuot: |
Citata:
|
Citata:
http://i.ebayimg.com/20/!!q1G33gBW0~...hJq9Q~~_27.JPG nors man sitie atrodo is kitaisku serijos...:-/ |
Citata:
kompresoriaus bijo tik tamsuoliai, normaliai vazinejant nera galimybes kompresoriaus uzlenkt, jei odometras rodo rida iki 120 000 km (o su didesne rida nelabai maciau turguj), vairo oda ir sedyne nutrinta-bek kuo toliau, tada nebus problemu nei su kompresorium, nei su automatine deze...:taip: |
Citata:
o del turgaus tai esu pats kaunietis, turguj stovi viso 4 clk mersai :) ir visi ziaurus, nu vienas yra gan padoraus stovio bet kaina 99m 230 kompresorius bet kaina 6000e :geda: tai ziaurokai.. :) |
manau kolega gero nenujoto CLK uz 3k e nenupirksi, o 3.2 tai ruosk 1k e plius kaip nieko nei 2.0 ar 2.3 :) bent as kai pirkau tai skyresi apie 2k e, 3.2 ir 2.3, db siektiek mazesnis skirtumas bet jai normalu 3.2 ir faceliftini tai 20-22k kaip nieko :) :xx:
|
Citata:
tai as suprantu, kad uz golfo kaina nesigaus clk :ne: |
tai savaime suprantama :) bet atrodo rasiai, kad biudzetas tavo iki 16k lietuvisku :xx:
|
Citata:
Siaip kazkaip tuo metu galvojau apie 230k o dabar mintys linksta i kita puse :) ir mano atveju manau uztektu man ir faceliftinio, tik kad stovis butu geras.. |
tai faceliftinistai ce geresnio ir nerasi juk po jo jau naujasnis modelis eina :)
pataisykit jai klystu. |
Citata:
Nu jo Tu teisus :) , norejau pasitaisyti, man sueitu kad ir iki faceliftinis modeliukas :uuu: |
Citata:
gal geriau siektiek dasimesti (jai galimybes yra) ir paimti naujasniu metu :) |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 12:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.