SOS w211. automatine pavaru deze
sveiki gal kas gali pagelbet patart. kartaip streikuoja automatine pavaru deze. uzkurus pastati ant D ir vaziuoja tik su viena pavara neperjungia poto noriu perjunk i R ir P neina i N eina. bet uzgesinus vel pastatai ant P. kartais viskas veikia tvarkoje kur ligos ieskot. cia pavaru svirtis ar dezes kompas ar dar kas. klaida ismeta bet delphi nk neako. 205A fault is stored in component transmission control.
|
Diagnostiką su staru pasidaryk pradžiai, tada bus labiau aišku ;)
|
Nekuriant naujos temos. W211 3.2 vaziuojant labai velai jungia begius, mazdaug ties 3 tukst apsuku. Bet svelniai visus sujungia. O mazinant labai grubiai susmugiuoja visi begiai. Dega variklio cekas ir abs. Zinau kad reikia diagnostikos. Bet gal kam mazdaug yra buve, dezei paskutinioji?
|
Tai jei dega check, tai ir pradėk nuo to, toliau gal dėžės reset reik pasidaryt.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Plokštė aliexprese apie 80e su filtru, guma ir t.t.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Pas mane kai salta vaziuojant pirmu begiu susmugiuoja,bet nekeisdama begio o siaip susmugiuoja pati,poto pries permetant begi uzkelia truputi apsukas ir permeta..pasokineja apsukos ramia vaziuojant pastoviu greiciu..pasilus smugiavimas dingsta,bet pavaras kartai meta netgraziai..
Kame reples..? Meistras nezino,siulo keist viska po biski. 5g 320cdi |
Citata:
Dar + 30 EUR už detalę. O dabar vsio, problemos nebėra. Tik pinigai išleisti. 120 EUR greičių dėžės valdymo blokas, 30 EUR bėgių svirties kompas ir 140 EUR už šią suma pakeitė variklio tepalus, filtrus, papildė greičių dėžės tepalo kiekį ir darbai. Viso - 290 EUR.:wavecry: |
O tai nekeitei dėžės skysčių, tik papildei? :confused:
|
Citata:
|
Citata:
Citata:
Tvarkiau automobilį Rokiškio rajone, Laibgaliuose, pas Justą. Berniokas rimtas meistras, savo darbą supranta. Beje, dirbęs Norvegijoje Merso atstovybėje. Kas liečia Kauną, sorry ne tuo adresu. Jeigu kiek padėjau :fire: prašau. |
Citata:
|
Citata:
Na bet jeigu sutvarkė, džiugu. |
Galima paklausti kokie pūslės Simptomai, nes dabar pas mane kai šalta užkuri iš pirmo į antrą prasmugiuoja ir važiuojant pastoviu greičiu šokinėja apsūkos ir patampo, trauka nedingus viskas ok, tik variklis pašyla iki darbinės temperatūros 90~ baigaisi visi šitie tampimai ir šokinėjai apsukų. Nuvežus į Autotransmisiją Panevėžyje nustatė, kad pūslė , o Vilniuje UAB Automatas , sako, kad gal ne pūslė, nes kitokie simptomai tūrėtų būti, sako pastoviai tūrėtų tampyt ir lyg ir trauka dingt, o mano atvėju kaip tik kai tamposi rodos trūkteli mane į priekį, sako bijom keist nes gali ta pati problema likti, sako pamėgink kompą pasižėti, kuris stovi priekyje keleivio pusėje po (kojomis) gal apsitepalavęs ir t.t praplauti fiškes arba į nauja pasikeisti sako kaina 30 eurų to kompo 5g dėžės. Tai vat nežinau nuo kur pradėti ieškoti bėdos dabar, kaip įsitikint ar tikrai pūlė ar čia kitur bėda užslėpta ;/
|
Citata:
lockup :) pas mane tokie pat simptomai |
Laba nekuriant naujos temos dėl dėžių bėdų. 2004 E270 130KW. Tiksliai diagnozavo kad beda selektoriuje. susiruošiau pirkt ir dbr iškilo klausimas del detalės kodo. Galiu pirkt betkoki kuris pasitaiko ar reikia pagal koduka ieškot? Pas mane kodukai A 211 2673 124 Q 02 ir 04 021 1105 1637 02 ST2 pagal kuri reiktu rinkti ar abu turi sutapti.
|
Kad nekurti naujos temos, gal kas gali Suvalkijoje rekomenduoti koki meistrą, ar servisą, greičių dėžės tepalų keitimui? :bounce:
|
Paklausk pas forumietį Yamato, gal jis Marijampolėje pakeistų?
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 18:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.