MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W211 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=202)
-   -   SOS w211. automatine pavaru deze (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=21002)

algiuxxx 2018-01-12 11:52

SOS w211. automatine pavaru deze
 
sveiki gal kas gali pagelbet patart. kartaip streikuoja automatine pavaru deze. uzkurus pastati ant D ir vaziuoja tik su viena pavara neperjungia poto noriu perjunk i R ir P neina i N eina. bet uzgesinus vel pastatai ant P. kartais viskas veikia tvarkoje kur ligos ieskot. cia pavaru svirtis ar dezes kompas ar dar kas. klaida ismeta bet delphi nk neako. 205A fault is stored in component transmission control.

Darius 2018-01-12 12:09

Diagnostiką su staru pasidaryk pradžiai, tada bus labiau aišku ;)

swordas 2018-09-17 21:02

Nekuriant naujos temos. W211 3.2 vaziuojant labai velai jungia begius, mazdaug ties 3 tukst apsuku. Bet svelniai visus sujungia. O mazinant labai grubiai susmugiuoja visi begiai. Dega variklio cekas ir abs. Zinau kad reikia diagnostikos. Bet gal kam mazdaug yra buve, dezei paskutinioji?

Darius 2018-09-17 21:20

Tai jei dega check, tai ir pradėk nuo to, toliau gal dėžės reset reik pasidaryt.

swordas 2018-09-17 21:36

Citata:

Pradžioje rašė Darius (Post 505567)
Tai jei dega check, tai ir pradėk nuo to, toliau gal dėžės reset reik pasidaryt.

Supratau, dekui. Tiek ir buvo idomu ar cekas gali itakot deze, ar toks jos darbas jau garantuotai reiskia jos gala.

Darius 2018-09-17 21:42

Citata:

Pradžioje rašė swordas (Post 505568)
Supratau, dekui. Tiek ir buvo idomu ar cekas gali itakot deze, ar toks jos darbas jau garantuotai reiskia jos gala.

Taip pat ir abs gali įtakoti dėžės darbą ;)

iDracus 2018-09-18 07:02

Citata:

Pradžioje rašė swordas (Post 505568)
Supratau, dekui. Tiek ir buvo idomu ar cekas gali itakot deze, ar toks jos darbas jau garantuotai reiskia jos gala.

Na pas mane panaši situacija. Tik užsidegė "check engine", diagnostika parodė elektrinės plokštės problema, ta kuri dedasi ant hidrobloko. Pinigai ~110-135 EUR noriginalas, originalas palei 500 EUR vaikšto :ne:

Darius 2018-09-18 07:19

Plokštė aliexprese apie 80e su filtru, guma ir t.t.

iDracus 2018-09-18 12:43

Citata:

Pradžioje rašė Darius (Post 505573)
Plokštė aliexprese apie 80e su filtru, guma ir t.t.

Su visa pagarba, bet iš Aliexpress tokių detalių pirkti nepatariu.

amerika 2018-09-18 17:39

Citata:

Pradžioje rašė iDracus (Post 505600)
Su visa pagarba, bet iš Aliexpress tokių detalių pirkti nepatariu.

ebay -95 procentai iš ali

Rykštė 2018-09-18 19:19

Citata:

Pradžioje rašė iDracus (Post 505600)
Su visa pagarba, bet iš Aliexpress tokių detalių pirkti nepatariu.

zinoma geriau 120 moket vietoj,nei uz 80 siustis,nors preke identiska.

Darius 2018-09-18 20:17

Citata:

Pradžioje rašė iDracus (Post 505600)
Su visa pagarba, bet iš Aliexpress tokių detalių pirkti nepatariu.

Patikėk, tikrai jos važiuoja ir niekas nesiskundžia. Galvoji, kad pas mus iš kitur atkeliauja?

kazkasklp 2018-09-18 23:48

Pas mane kai salta vaziuojant pirmu begiu susmugiuoja,bet nekeisdama begio o siaip susmugiuoja pati,poto pries permetant begi uzkelia truputi apsukas ir permeta..pasokineja apsukos ramia vaziuojant pastoviu greiciu..pasilus smugiavimas dingsta,bet pavaras kartai meta netgraziai..
Kame reples..?
Meistras nezino,siulo keist viska po biski.
5g 320cdi

iDracus 2018-09-19 18:38

Citata:

Pradžioje rašė kazkasklp (Post 505649)
Pas mane kai salta vaziuojant pirmu begiu susmugiuoja,bet nekeisdama begio o siaip susmugiuoja pati,poto pries permetant begi uzkelia truputi apsukas ir permeta..pasokineja apsukos ramia vaziuojant pastoviu greiciu..pasilus smugiavimas dingsta,bet pavaras kartai meta netgraziai..
Kame reples..?
Meistras nezino,siulo keist viska po biski.
5g 320cdi

Vo. Man šiandien pakeitė greičių dėžės valdymo bloką. Krc, tokia juoda plokštė kuri dedasi ant hidro bloko, greičių dėžės viduje. Bet vis tiek liko "check engine". Hmmm. Dar kartą jungėm prie kompo. Pasirodo dar priedo ir bėgių svirties kompas (ta pati greičių perjungimo svirties visa detalė) ir tas nusprogęs :blush:
Dar + 30 EUR už detalę. O dabar vsio, problemos nebėra. Tik pinigai išleisti. 120 EUR greičių dėžės valdymo blokas, 30 EUR bėgių svirties kompas ir 140 EUR už šią suma pakeitė variklio tepalus, filtrus, papildė greičių dėžės tepalo kiekį ir darbai. Viso - 290 EUR.:wavecry:

Darius 2018-09-19 19:03

O tai nekeitei dėžės skysčių, tik papildei? :confused:

kazkasklp 2018-09-19 21:46

Citata:

Pradžioje rašė iDracus (Post 505684)
Vo. Man šiandien pakeitė greičių dėžės valdymo bloką. Krc, tokia juoda plokštė kuri dedasi ant hidro bloko, greičių dėžės viduje. Bet vis tiek liko "check engine". Hmmm. Dar kartą jungėm prie kompo. Pasirodo dar priedo ir bėgių svirties kompas (ta pati greičių perjungimo svirties visa detalė) ir tas nusprogęs :blush:
Dar + 30 EUR už detalę. O dabar vsio, problemos nebėra. Tik pinigai išleisti. 120 EUR greičių dėžės valdymo blokas, 30 EUR bėgių svirties kompas ir 140 EUR už šią suma pakeitė variklio tepalus, filtrus, papildė greičių dėžės tepalo kiekį ir darbai. Viso - 290 EUR.:wavecry:

Kokie simptomai buvo pries tai..? Kur tvarkei..? Gal kur arciau bus,mastau vezt tvarkyt i kauna nes klp nera meistru normaliu..

iDracus 2018-09-20 08:06

Citata:

Pradžioje rašė Darius (Post 505692)
O tai nekeitei dėžės skysčių, tik papildei? :confused:

Greičių dėžės tepalai buvo keisti prieš 15 tūkst. km.. Buvo švarutėliai gražutėliai.

Citata:

Pradžioje rašė kazkasklp (Post 505708)
Kokie simptomai buvo pries tai..? Kur tvarkei..? Gal kur arciau bus,mastau vezt tvarkyt i kauna nes klp nera meistru normaliu..

Vieną gražią dieną, kai saulė švietė, o danguje nebuvo nė vieno debesėlio ir nė vienas ženklas, nei Palmyros dienos horoskopas nerodė kažko blogo o tiesiog pyst (tai ne keiksmažodis) užvedant automobilį, vidury gražios dienos užsidega "check engine" ir tiesiog be niekur nieko dingsta bėgiai. Tiesiog nerodo skydelyje, prie kilometražo nei "D" nei "S" ar "W" (tikiuosi suprantat apie ką kalbu) Kaip supratau vėliau, greičių dėžė perėjo į avarinį rėžimą. Mano atveju įsijungdavo 2 bėgis, iki 80 km/h. galima važiuoti, bet apsukos iki 4 tūkst., kas dyzeliui nepageidautina. Taigi, po kelių dienų išsiaiškinau, kad galima truputi apgauti avarinį rėžimą. Vienas iš variantu. Važiuojant ~40 km greičiu, greitai išjungti ir ijungti degimą, po to bėgių svirti perstumti į N padėti, kol automobilis rieda, palaukti keletą sekundžių, po po perstumti svirti į D ir vėl palaukti kol automobilis rieda. Gazo nespausti o palaukti kol pajausi kad įsijungė bėgiai. Po to švelniai, švelniai, na kaip su moterim :seile: spausti gazą.

Tvarkiau automobilį Rokiškio rajone, Laibgaliuose, pas Justą. Berniokas rimtas meistras, savo darbą supranta. Beje, dirbęs Norvegijoje Merso atstovybėje.
Kas liečia Kauną, sorry ne tuo adresu.

Jeigu kiek padėjau :fire: prašau.

DeividasLT 2018-10-03 08:19

Citata:

Pradžioje rašė iDracus (Post 505721)
Greičių dėžės tepalai buvo keisti prieš 15 tūkst. km.. Buvo švarutėliai gražutėliai.



Vieną gražią dieną, kai saulė švietė, o danguje nebuvo nė vieno debesėlio ir nė vienas ženklas, nei Palmyros dienos horoskopas nerodė kažko blogo o tiesiog pyst (tai ne keiksmažodis) užvedant automobilį, vidury gražios dienos užsidega "check engine" ir tiesiog be niekur nieko dingsta bėgiai. Tiesiog nerodo skydelyje, prie kilometražo nei "D" nei "S" ar "W" (tikiuosi suprantat apie ką kalbu) Kaip supratau vėliau, greičių dėžė perėjo į avarinį rėžimą. Mano atveju įsijungdavo 2 bėgis, iki 80 km/h. galima važiuoti, bet apsukos iki 4 tūkst., kas dyzeliui nepageidautina. Taigi, po kelių dienų išsiaiškinau, kad galima truputi apgauti avarinį rėžimą. Vienas iš variantu. Važiuojant ~40 km greičiu, greitai išjungti ir ijungti degimą, po to bėgių svirti perstumti į N padėti, kol automobilis rieda, palaukti keletą sekundžių, po po perstumti svirti į D ir vėl palaukti kol automobilis rieda. Gazo nespausti o palaukti kol pajausi kad įsijungė bėgiai. Po to švelniai, švelniai, na kaip su moterim :seile: spausti gazą.

Tvarkiau automobilį Rokiškio rajone, Laibgaliuose, pas Justą. Berniokas rimtas meistras, savo darbą supranta. Beje, dirbęs Norvegijoje Merso atstovybėje.
Kas liečia Kauną, sorry ne tuo adresu.

Jeigu kiek padėjau :fire: prašau.

pas mane tapati beda buvo tai nieko neapgaudinejas ant keltuko ir i Ignalina pas meista , o po keliu dienu eiles ir darbo pasiemiau viskas liux veikia,, o bedos buvo tai pusle restauravo, dezei ten visokiu riebokslius , tepalus ivares pakeite ir va 495eur i patenkintas kolkas as

iDracus 2018-10-04 08:31

Citata:

Pradžioje rašė DeividasLT (Post 506679)
pas mane tapati beda buvo tai nieko neapgaudinejas ant keltuko ir i Ignalina pas meista , o po keliu dienu eiles ir darbo pasiemiau viskas liux veikia,, o bedos buvo tai pusle restauravo, dezei ten visokiu riebokslius , tepalus ivares pakeite ir va 495eur i patenkintas kolkas as

Kada būna puslės problemos, tai simtomai būna kitiokie.
Na bet jeigu sutvarkė, džiugu.

Asholtek 2018-11-21 15:22

Galima paklausti kokie pūslės Simptomai, nes dabar pas mane kai šalta užkuri iš pirmo į antrą prasmugiuoja ir važiuojant pastoviu greičiu šokinėja apsūkos ir patampo, trauka nedingus viskas ok, tik variklis pašyla iki darbinės temperatūros 90~ baigaisi visi šitie tampimai ir šokinėjai apsukų. Nuvežus į Autotransmisiją Panevėžyje nustatė, kad pūslė , o Vilniuje UAB Automatas , sako, kad gal ne pūslė, nes kitokie simptomai tūrėtų būti, sako pastoviai tūrėtų tampyt ir lyg ir trauka dingt, o mano atvėju kaip tik kai tamposi rodos trūkteli mane į priekį, sako bijom keist nes gali ta pati problema likti, sako pamėgink kompą pasižėti, kuris stovi priekyje keleivio pusėje po (kojomis) gal apsitepalavęs ir t.t praplauti fiškes arba į nauja pasikeisti sako kaina 30 eurų to kompo 5g dėžės. Tai vat nežinau nuo kur pradėti ieškoti bėdos dabar, kaip įsitikint ar tikrai pūlė ar čia kitur bėda užslėpta ;/

DeeOne 2018-11-21 16:15

Citata:

Pradžioje rašė Asholtek (Post 510492)
Galima paklausti kokie pūslės Simptomai, nes dabar pas mane kai šalta užkuri iš pirmo į antrą prasmugiuoja ir važiuojant pastoviu greičiu šokinėja apsūkos ir patampo, trauka nedingus viskas ok, tik variklis pašyla iki darbinės temperatūros 90~ baigaisi visi šitie tampimai ir šokinėjai apsukų. Nuvežus į Autotransmisiją Panevėžyje nustatė, kad pūslė , o Vilniuje UAB Automatas , sako, kad gal ne pūslė, nes kitokie simptomai tūrėtų būti, sako pastoviai tūrėtų tampyt ir lyg ir trauka dingt, o mano atvėju kaip tik kai tamposi rodos trūkteli mane į priekį, sako bijom keist nes gali ta pati problema likti, sako pamėgink kompą pasižėti, kuris stovi priekyje keleivio pusėje po (kojomis) gal apsitepalavęs ir t.t praplauti fiškes arba į nauja pasikeisti sako kaina 30 eurų to kompo 5g dėžės. Tai vat nežinau nuo kur pradėti ieškoti bėdos dabar, kaip įsitikint ar tikrai pūlė ar čia kitur bėda užslėpta ;/

ryte nustatai su ricegu 1 pavara ne D o 1 ir vaziuok jei truktels tai ne pusle o solenoidas
lockup :) pas mane tokie pat simptomai

SABAS 2018-11-21 20:04

Laba nekuriant naujos temos dėl dėžių bėdų. 2004 E270 130KW. Tiksliai diagnozavo kad beda selektoriuje. susiruošiau pirkt ir dbr iškilo klausimas del detalės kodo. Galiu pirkt betkoki kuris pasitaiko ar reikia pagal koduka ieškot? Pas mane kodukai A 211 2673 124 Q 02 ir 04 021 1105 1637 02 ST2 pagal kuri reiktu rinkti ar abu turi sutapti.

Miramas 2018-11-23 08:33

Kad nekurti naujos temos, gal kas gali Suvalkijoje rekomenduoti koki meistrą, ar servisą, greičių dėžės tepalų keitimui? :bounce:

Darius 2018-11-23 22:58

Paklausk pas forumietį Yamato, gal jis Marijampolėje pakeistų?


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 18:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.