Patarkite kuri 124?
Sveiki vazineju su 190. noreciau 124. Patarkit kuri, noreciau kad butu ekonomiskesnis.Ar isvis imanoma rasti gera iki 7000 lt.
Is anksto dekui. :taip: |
Citata:
o tas "geras uz 7000lt." juk naudota perki, vis vien reiks kazka patvarkyti.... |
na taip kaip ir kiekvienam reiks kazka patvarkyt, bet siaip imanoma, gal kiek ir senesniu metu, bet galima. Aisku as tik apie dyzeli :D siaip jo koki 2,5 tikrai jau kaip minimum.. Tik negalvok apie 2 litri :D
O siaip tai vertas demesio ir 3 litru, kokiu litru daugiau imtu dyzelio, bet patikek 6 cilindrai daro savo :vairuot: Kas del benzo tai uz tiek pinigu 2,2 nelabai iseis :) o tie senesni, nevoztuviniai varikliai, tai ima nemazai kuro, tai siulyciau dyzeli ;) Dar vienas dalykas su kokia deze noresi, automatine ar mechanine? |
Nu jo, pats vazineju W124 250D. Galiu pasakyti, kad 2.5L dyzelinis variklis yra pats minimumas tokiai masinai. Nezinau, kaip zmones vairuoja 2.0L, ten traukos truksta katastrofiskai, tikriausiai :) Draugelis turi ir E300 Turbodiesel, galiu pasakyti, kad labai jau dideles traukos taip pat nera. Aplamai, W124 Mersedesas nera skirtams lenktynems, Kas perka toki mersedesa, tikriausiai neziuri i Trauka.
Del dezes as isvis negaliu nieko pasakyti. Vairuoju MB su paprasta mechanine deze.. Mano manymu, Mersedesui daugiau tinka Automatas, nes MB yra daugiau komfortui skirta masina ir kankintis su ta mechanine deze, ypac jeigu vazineji mieste, nera prasmes. Kita kalba, jeigu teks vairuoti daugiau greitkelyje, uzmiestyje - tada reikia apgalvoti mechanine, nes bus ekonomiskiau. Jeigu pirksi masina su mechanine pavaru deze, paprasyk pardavejo isvaryti masina i greitkeli, nes gali buti toks prikolas, kad 5 begis ismusamas, kai paspaudi dugna. Mano Mersedese iki siol 5 begis ismusinejamas. Tikriausiai, susidevejo pavaru dezes ziedai. Tenka laikyti svirti. Blogiausiai, kad paciam labai sunku ten kazka susitvarkyti, nes listi i pavaru deze gana pavojinga, paskui galima pridaryti bedu :) O remontas kainuos tikrai ne 100 litu. Taip pat paziurek, kaip gesinasi variklis, nes yra tokia problema su oro filtru. Raktu pasuki, turetu uzgesintis, bet ji dirba. Ilgai nezinojau kas tai, bet paskui supratau, kad i varikli patenka nuo oro filtro deguonis. Juokinga, aisku, bet tenka uzgesinti varikli ijungiant pavara, ispaudziant sankaba ir tuo metu spausti stabdzius.. |
Citata:
Dabar truputį tave pataisysiu, nes tau kažkas truputį pribūrė apie paskutines dvi bėdas, kurias aprašei...:confused: Man dar neteko matyti kad kažkas taip apibūdintų mirusią traukutę arba susidevėjusį dantratį. Bėgis dažniausiai nesilaiko savo padėtyje dėl sudėvėtos traukutės, kurios pakeitimas kainuos mažiau nei tu nurodei:) Aišku, jeigu mirę dantračiai, tai tada ruošk piniginę, bet vistiek pirma patikrinčiau traukutes:) O variklio gesinimas nieko bendro neturi su oro filtru:ne::unreal: Yra vakuumins vožtuvas, kurio pagalba gesinamas variklis, jei jis sugenda - variklis negesinamas, o kad nereiktų gesint su bėgiu tam ant siurblio yra svirtlelė, kurią nuspaudus variklis užgesinamas. :) |
ir visu trecia pasiziurek kada tema sukurta - lygiai pries du metus. tam zmogui tavo patarimu nebereikia, nes jis ne tik isigyjo w124, bet jau spejo ji ir suvazinet
|
Citata:
|
paaiskinkit kaip traukute, storos vielos galas, gali susideveti?
|
Susidėvi pats galas, kur tvirtinasi ir pati šaiba jos fiksavimui. Ko pasekoje gali tekti laikyti įmetus bėgi, nes gali išmušti jį.
|
ta traukute ne vielos gabalas, bent jau w210, ir jos reguliuojasi, ir yra pirkti ju atskirai. jos issidevi, pradeda klibet, pas mane taip buvo.
|
Dažniausiai susidėvi traukės antgalis (brėžinuje 197 ir 200), bet bendrai tai vadinasi trauke
http://www.elcats.ru/mercedes/ImageH...030000073.1194 |
taip tai yra traukes, parduodamos atskirai, ir netgi reguliuojamos jos. ir tai nera viela, tai netgi panasu i pakabos galines traukutes.
|
Labai idomi ir naudinga tema.. Vat as dabar kaip tik autopliuse esu nusiziurejes toki 124 modeliuka:
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengv...-124/id-708279 Yra šiokių tokių defektų, skilęs priekinis stiklas, parūdijimai kai kur.. Bet kas man jame patiko tai važiavimas ir variklio 2,5td darbas ir trauka. Stabdžiai ir sankaba iš pažiūros be priekaištų.. Prieš tai apžiūrinėjau Vectra tokią 1997m 2,0dti - visiškas lavonas, ir Audi 100 2,5Tdi- taip pat nė velnio netraukia.. O salone variklis ant laisvų užgula ausis.. ;( Bet vat neramina toks gal panašus temoj aprašytas dalykas- sunkiai įsimuša 1 ir 5 bėgiai, o 3-4 - lengvai.. Toks vaizdas, kad pavarų svirtis iš šonų kažkaip suspausta kietai ir su jėga tik į šoną palenki, o tada į priekį jau bėgis lengvai sueina.. Įdomu kas čia galėtų būt realiai, ar čia jau didelis remontas dėžei nusimato.. O gal kas be manęs jau esant jį apžiūrėję ir prabandę>? P.S. Adminai gal nesupyks, kad aš čia nuorodą gal ne į temą patalpinau.. |
Citata:
|
Citata:
|
nu tai tada tiek tu bedu.. :)
|
arba kulysos ivores jau buvo issideveja ir jos buvo pakeistos guoliukais, tada taip pat sunkiai stumdosi i sonus. per pora dienu priprasi ir nejausi, arba jei nusibos pasikeisi kulysa ( 50lt)
|
zinau kas parduoda E124 2.5D 95m 1900e ;)
|
nu tai numesk linka, pasiziuresim:)
|
Citata:
|
Citata:
|
Nepirkau as jo dar, nezinau tu visu MB niuansų, kaip kad forumo ekspertai žino.. Šiaip jau tų lavonų pilna, ne tik MB.
|
Citata:
|
Tai jo.. Manau, kad tokių metų "ledo" nesurasi.. Nervina aišku tokios neatsidarančios durys ir kiti iš pažiūros smulkūs defektai.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 00:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.