W203 Problema su antizrizu
Sveiki vel isdygo bedele.. isleidzia antizfriza per uzpilimo bakeli apie 0.5l ir niekaip nesuprantu kdl.. galvoju gal oro labai daug sistemoi nes vaziuojant vidui kartais girdisi kai gazo uzmeti toks ciurlenimas antifrizo.. ir leidzia ji tik kai reguliuoji klima.. pwz buna pilnas bakelis antifrizo ijungi peciu iki dugno ir daugiau nei puse jo pasiema, tada praso dapilti, dapilu viskas ok. tik isjungis peciuka arba ant saltesnio pastatai ir isvaro ta antifriza. gal kas buvo susidure su tokia situacija. o gal yra kokia gudrybe kurios as nezinau?.
MB 270 cdi 2001m |
gudrybė viena - kiauras variklis. Arba tarpinė arba galvutė
|
o tas "bakelis pilnas" cia reiskia ipilta iki MAX zymes ar iki kamscio?
|
Citata:
|
Citata:
|
Buvo ir man, variklis nesusildavo niekaip iki reikiamos temperaturos tepale irgi nebuvo, pamatavus slegi ausinimo sistemoj paaiskejo, kad jis per didelis ir per greit atsiranda tai diagnoze pasitvirtino isardzius buvo rastas vos imatomas "pradegimas" ar net nzn kaip pavadinti tarpineje tarp cilindru tai kompresija patekdavo i vesinimo sistems ir uzmetus angkiu antifriza ispusdavo per pletimosi bakeli iki tam tikro lygio
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
viska pamatuot galima. bet kam to reik?
|
slėgis aušinimo sistemoje sukyla tik tiek, kiek plečiasi šildomas antifryzas, o atvėsus varikliui jis vėl turi būt lygus nuliui. Kokie dar matavimai reikalingi?
O kaip apsauginis slėgio vožtuvas yra bakelio probkė, kurios slėgis gamykliškai būna apie 2 bar Jei visvien išpučiamas lauk antifryzas yra bėda variklyje, o kalbos apie orą čia yra bevaisės, nes sistema nusiorina su pirmu termostato atsidarymu. Čia ne bavarijos mėšlawežis, kuri turi savų niuansų su nuorinimu |
Kaune Šiaurės servise patikrina
|
čia reikia ne slėgį aušinimo sistemos matuot, o daryt išmetimo dujų testą antifryze. Ir labai svarbu, kad tą testą darytų ne su langų skysčiu, o su tikru regentu.
|
taip, tai vienas is variantu, bet nesuprantu kas blogo atsitiks pamatuvus slegi? sutinku, kad slegis ausinimo sistemoje sukyla iki tam tikros ribos ir nuo ikaitusio ausinimo skyscio pletimosi, bet esant salyginai zemai ausinimo skyscio tempereaturai, bent jau kaip buvo mano atveju (nes buvo pastriges ir termostatas ir visada sukosi didziuoju ratu), ir neseniai uzkurtam saltam motorui kazin ar ten koks nors slegis susidarys del ausinimo skyscio temperaturos
|
geriau tuos pinigus už aušinimo skysčio slėgio matavimą paaukot badaujantiems antarktidos pingvinams. Tai daugiau naudos bus
|
Citata:
|
Patikėk, aš tau ničnieko nesiūlau. Nori važinėk taip ir tikėk stebuklais, kad viskas susitvarkys savaime, nori darykis testą dėl išmetimo dujų antifryze, nori mašiną parduok kitam. Variantų daug.
O kad bėdą turi, tai akivaizdu. jei lupt galvą, tai teks ją pilnai išrinkt, vežt tikrint, jei ji bus gera tada šlifuot paviršių, naujai prišlifuot vožtuvus (o gal ir juos pakeist naujai su kreipiančiosiomis ir salnikėliais) dėt naujas tarpines po forsunkėm, krūva naujų varžtų, galvos tarpinė, dar bloko paviršių reiktų pašlifuot, plius darbas - afigieni pinigai. Minimum 400-500€ O jei pasirodys, kad galva trūkusi, tai dar ieškot 2,7 galvos truks netrumpai ir ji pasirodys nepigi, paskui nupirktą vel vežt tikrint ir šlifuot - vėl pinigai |
nejaugi taip yra sudetinga pasitaryt co testa antifrize? 6eur ir sprendi ka toliau daryt
|
Citata:
|
na seip nera visiskas nusisnekejimas. Pasiziuri autodatoj koks turi buti slegis, pvz 2bar, pasimatuoji, jei tau 3bar pucia, aisku bent tiek kad beda yra. O kur ji yra, pades nustatyti co testas.
|
turėjau vieną klijentą, kuris skundėsi per didele duslintuvo temperatūra. Kaip sakoma ant svieto visko būna
|
Citata:
|
jeigu plikom rankom tai pasinaudociau sia paslauga :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 14:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.