W202 amortizatoriai ir aukštis
gal kam teko susidurti su w202 galiniais amortikais. keiciau spyruokles is zeminto y standartinius. finalas- masina stovi vienam auksty bet galas sedi ant suspaustu amortiku. ar uzteks det originalius at ieskot ilgesniu. o gal taikyt nuo sunkesnio mb kad dar patys amortikai prikeltu? patarkit
|
Tai gal gumas reikia po spyruoklem sudet aukstesnes arba standartinius amortikus tiesiog
|
kazin kiek skiriasi w124 amortikai. kazkur radau kad 124 sveria 1.9 tonos. bet nerandu jokios info apie amotiku ilgius. sudejus gumas labai jau galas iskils, nenoriu kad mano seniukas atrodytu kaip isprievartautas
|
amortikai niekada nekėlė ir nekelia mašinos (išskyrus mersus universalus, labai retai sedanus su hidrauline pakaba). Mašinos aukštis priklauso nuo spyruoklių ir gumų po jomis, o ne nuo amortikų
|
ok. tada ka daryt-ykisu gumas,pakyla galas-per duobes skaudus musimas lieka.trumpinu amortiku stokus-masina dar seda ir is 9cm eigos lieka tik puse, skaudus dauzymas dar tankesnis. o va kad nekelia- gincytis galima. dujiniai isvaziuoja paty jei kada matei.reiskia truputi prilengvina spiruokliu apkrova. jei kalbetume apie tepalinius,tada taip,jie nesudarytu nieko. tik nemaciau dar mb su tepaliniais amortikais
|
Citata:
Jei sudėjai standartines spyruokles, tai tau reikalingi ir standartiniai amortizatoriai pagal ilgį Kiek suprantu, tai pas tave amortikai yra per trumpi. Ir be to man durnam paaiškink - kaip tu sugebi keist amotiko štoko ilgi? |
Citata:
|
jo.paaiskinimas tikrai geras. viskas buvo taip.spyruoklesamortikus emiau nuo kitos ceskes ji stovejo normaliai,nesukritus. dabarmano irgi stovi graziai bet galiniai amortikai suspausti ir masina sedi ant ju. gal jau ilgesni jie ykisti. bijau to kad pakeitus amortizus galas dar pases ir vel ratai zergsis.
|
IDALIUS- pas mane buvo zeminta gan stipriai.bet visi 4 ratai issizerge.niekas nebepastate ratu tiesei. ar ymanoma ka nors padaryt?
|
na dabar supratau, kai normaliau paaiškinai.
Kad nuėmei amortikus nuo kitos ceškės, dar nereiškia, kad jei nebuvo ten pakeisti. Dar kartą kartoju - amortikai mašinos nelaiko - laiko spyruoklės. Visai amortikus išimk ir mašina liks stovėt tam pačiam lygyje, tik nepavažiuosi, nes galas užsilinguos. Gal ten buvo sudėti 124 amortikai, o jie yra šiek tiek ilgesni |
reguliuojamus varztus det, arba kelt masina i virsu. apie tuos varztus Samagono temoj rasi atsakyma apie C124.
|
Citata:
|
Tai gal reikia pirma sutvarkyti pilnai važiuoklę(kad nebūtų suplyšę selenblokai ir visos gumos), o paskui pasidaryti išvirtimą. Galinių ratų jis darosi.
|
Citata:
|
neilgai jai liko riedet, nebent prisiversciau uzsiimt dugno virinimu. kaune buvau darbo metu nuvares masina i garaziukus,paziureje pasake-vaziuoklei amen ir nebande reguliuot. syruokles pakeiciau,sumeciau 17" tai dabar realiai per aukstai atrodo,bet ratai tiesiai stovi. to viduriuko taip ir nepagaunu kad but zemesne ir tiesiais kaliosais
|
Cha
tai merso pakabos konstrukcija ir yra, kad kuo labiau leidi mašiną žemyn, tuo labiau kečiasi ratai. Ne miltų fabrike buvo mašina sukonstruota |
praeita men variau TA reikejo keist priekines virsutines,gale ystrizines valdymo(ar pan)svirtis. pakeites buvau servise palikes geometrijai.sake kad visos gumos normalios. speju daugiau zino nei as
|
na gala supratau kaip darot.o kaip atstatinejat prieki?
|
Citata:
|
wa ka as ir turiu omeny. zemint kad su 17 ratais nebut tokia auksta neapsimoka nes bent jau prieky tai tikrai es padangu krastus
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.