alteroja - W220 S320
9 Attachment(s)
Sveiki. Atgrąsinau porą draugų nuo Mercedes-Benz W220 modelio, o galiausiai pats tokį nusipirkau. Žinoma, kitais atvejais buvo kitokių objektyvių ir subjektyvių priežasčių. Nesenai pardaviau savo S203 už neblogą kainą ir nuspręndžiau ieškotis didesnio automobilio, nes man, kiek didesniam vyrukui, ceškutė buvo kiek per maža, nelabai patogi. O ir universalo man nereikia.
Taigi, tokia priešistorė, o dabar apie nupirktą automobilį. Tai šiemet šešiolikmetis būsiantis esnikas S320 benzinas. Privalumų nemažai, nors ir ne pilnas, nors man šaldytuvo, galinių šildomų sėdynių ar distroniko visiškai nereikia. Man tik norėtųsi originalių ksenonų. Ateitį gal jie ir atsiras, nes yra originalus žibintų apiplovimas. Automobilis parvykęs iš olandijos su dežės defektu ir čia vietoje suremontuotas. Tarp popierių radau kelias olandiškas technikines, tai odometre rodomas ~220000 kilometražas yra realus. Praeitų metų liepą buvo 217000 km; 2010 metais - 195000. Kitų neatsimenu. Žinoma, pagal ridą sėdynė ir porankis atrodo lyg nulėkę iki Mėnulio ir atgal. Bet, berots forumiečiui Arūnui lygiai tokia pati problema, tai per daug nesuku galvos. Nupirkęs nieko perdaug netikrinau, persimontavau padangas, pamačiau, kad sudėti priekyje dešinėje pusėje ir gale kairėje pusėja Arnott amortizatoriai, o pats airmatikas veikia gerai. Žinau, kad automobilis šiais orais be problemų gali išstovėti nepakritęs bent savaitę, tai kol kas manau su juo problemų nebus. Technikinėje neturėjo prie ko prisikabinti, tik vietoje šviesas pareguliuot reikėjo. Šiaip pas modelis tikrai gyvas, niekas neišplėšyta (visi įrankiai, trys rakteliai, net saugikliai likę) ir ketinu juo džiaugtis, susitvarkęs kosmetiką. Vertinkit, komentuokit. |
nu jei uz kokia 10k paemei-kentek galima,bent jau vizualiai tikrai ne stebuklas.
|
Cia sidabrinis ar zydras?
Dujos bus? Sviesus salonas labai jautrus neprieziurai, nes kai tik oda issauseja ir sutruksta labai slyksliai atrodo sviesus. Bandyk nuvaryt kokiems svaros broliams kad padarytu chemini sedynei ir porankiui, nebrangiai kainuoja. Jeigu turi galimybe gali pabandyt issivalyt garais Atrodo kaip eilinis esas, padarytum kokia super duper fotosesija prietemoj su gatviu apsvietimu ir geru fotiku, tai butu ledas :D Atskleisk kiek atskaiciavai uz ji |
Žydras Chalcedonblau :D
Galima tą sėdynę išvalyt visai gražiai, tik įskilimų jau niekaip nesutvarkysi... O šiaip toks pats kaip mano :D Pas tave dar keliais privalumais daugiau :) Na ir aišku dažytis jau laikas. Tiesa, pas mane dabar jau 207 000 km rida, amortikai originalūs ir oro neleidžia. |
Kėbulo numeris interesantams: WDB2200651A004165. Beje, yra atskiras kodas masažuojamom sėdynėm? Apskritai apie sėdynes neoriginal.ru pagal šitą VIN nelabai ką rašo. Tik kad multicontour... Šiap turiu nemažai klausimų, net su iliustracijomis, ko norėčiau paklausti W220 specų. Susikaupęs viską parašysiu...
Spalva žydra, o kad jis eilinis, tai mane tenkina. Eilinis esas yra geriau, nei praktiškai viskas kita, kas važinėja Marijos žemėje. Gal per daug įšsikeliu, bet pvz koks W211 man po S203 nepalieka nepakartojamo įspudžio. Taip, jis afigienas, bet ne esas. O šitas įspūdį palieka, bet kur su juo važiuojant. Eilinį aš jį ir paliksiu - man patinka, kai automobilis būna originalus. Net apie atnaujintus žibintus negalvoju ar R-bet koks skaičius ratus. Dėl dujų dar galvoju ar šauti. Pradžiai kokį mėnesiuką ar pan. pavažinėsim su benzu. Kas dėl kainos, tai ji buvo begėdiška, todėl esiukas ir atvažiavo į mano kiemą. Nevyniosiu į vatą - 2550 EUR. Šiam momentui stovi jis man 9500LT. |
Klausimus mesk drasiai, ypac jeigu su foto. Bendrom jegom padesim.
Jeigu stovis geras ir tikra rida, tai pinigai tikrai geri uz ji O siaip siekiant originalumo tai bamperi ir tuos duslintuvus reiketu pasikeist :D Na bent jau antgalius ale AMG sudet |
gera kaina ;) jei dar kaip sakai nedajotas, tada vertas savo pinigu, ceske nera ka lygint malonumo prasme...
|
Sveikinu,normalus mersas,normali ir komplektacija,nekreipk dėmesio,čia visi su "pilnais" važinėja,tai žinai... :))
Man tik spalva nelabai kokia :) |
beje, iš muiline darytų fotkių nelabai matosi, kad į moldingus suvarytos kniedės. čia jau mano šventvagystė, bet visai nekrentanti į akis. gal šiek tiek atgrasins svolačius nuo mano merso išniekinimo, kol nuosavas namas dar tik sklypo detaliuose planuose, o nieks iš kaimynų nenori išnuomot garažo.
|
Kniedydamas bent saibas padejai is kitos puses? Nes i plastika sukniedyjimas yra beprasmis gadinimas ir lupasi taip pat sekmingai
|
Hunter, gerai pastebėjai dėl galinių bakelių. Šitie Lorinser. Čia vienas ir iš klausimų turėtų būti, ar dėl jų variklio garsas turėtų skirtis? Man net geriau būtų pilnas orgas, gal su laiku apsiimsiu.
Taip pat dėkui už pastebėjimą dėl kniedžių. Reikės artimiausiu metu perdaryti. Net nepagalvojau... |
sveikinu su pirkiniu:)gero ir malonaus vazinejimo!beje,ten rudeles pradeda listi prie priekinio buferio?
|
Citata:
|
Kaina tai labai gera, bet meiles ir laiko pavasariop reiks nemazai :)
|
bus galvos skausmas uz 10k lt
|
Citata:
koks spalvos kodas? w220 siaip turejo zydra siektiek chameleoniska spalva tai gal cia tokia? :) |
tiesiog anksciau buvo po 17 dabar po 10 dar uz metu ar dvieju bus po 6
dar prie 3-5 men tik vienas kitas dauztas w220 skelbimos voliodavosi 10-12k diapazone o dabar jau 8-12k lt galima paimt ale tvarkinga nors jis bus tik vaziuojantis nors ir nevisda vaziuojantis galvos skausmas. |
5 Attachment(s)
Taigi, kaip ir žadėjau, surašau visus mane dominančius klausimus.
1. Pradėkime nuo kuro sąnaudų. Atmeskime katalogą apie sąnaudas mieste. Vilnius-Kaunas pagal borto kompą 100-110 greičiu rodė 8,5l/110km. Mieste prisukus apie 100km+vietoje pakūrenimai gavosi toks vidurkis, kaip pirmoje nuotraukoje. Galima pasitikėti esniko borto kompu? S203 sąnaudos pagal borto kompą buvo praktiškai idelios realybėje, o kiek skaitinėjausi forume, kas su atnaujintais W210 važinėjasi šneka, kad borto kompas pievas rodo. 2. Kitas klausimas dėl borto kompo: nerandu, kad būtų galima pasidaryti, jog rodytų ekrane greitį? Gal per senas modelis ir nerodo? Taip pat ar išeina pajungti automatines šviesas (nelabai ir gilinausi, gal praleidau kažką dėl tų šviesų), kad visada užkūrus sužibtų? Kol kas pastebėjau, kad tik nuo šviesos daviklio, jos sutemus pačios užsidega. 3. Lieva lango fotkė: čia skaitosi dvigubas stiklas? Nes kiek esu matęs kituose automobiliuose, tai stiklo paketas būna storesnis. 4. Arnott priekinis amortizatorius. Gal kas turi iš seniau susidėjęs ir gali pakomentuoti? Tikriausiai čia geriausiai atsakytų NISMAS... 5. Vairuotojo pusės amortizatorius. Čia viršuje kaip ir nufotkinau atsiranda įtrūkimai, pro kuriuos praleidžiamas oras? Čia viskas gražu atrodo. Beje, kur ieškoti jų pavadinimo? Nebuvau normaliai dar jo iš apačios išpurtęs, tai ir klausiu. 6. Fotochominis vairuotojo pusės veidrodėlis. Jis ryškiai patamsėjęs. Taip kaip ir kiti patamsėja tamsoj juos apšvietus. Bet šitas visada toks rudas. Galbūt kas žino kame problema? Galbūt kontaktai užsioksidavę? Pamenu S203 toje pačioje pusėje dėl oksidacijos nešildė veidrodėlio... Iš anksto visiems dėkoju už atsakymus! |
1. pas mane rodo tiek duju tiek benzo sanaudas kompas +0.5L nuo realiu, viskas prasidejo nuo to kai netycia uzsimete ar tai adaptacija ar kazkas tokio variklio kompo, dabar nepamenu, anksciau sanaudas rode -2L nuo realiu. beje trasoj 3.2 ir mano ant benzo panasiai rode, kiek realu nezinau, duju budavo 10.5-11
2. Sviesas gali nusistatyti per meniu i "Constant", dabar pas tave bus nustatyta "automatic" Greicio gali ir nerodyti, priklausomai nuo skydelio modelio, ju buvo ne vienas. Vieni rode greiti, kiti rode degalu kieki bake, o ne tik likusius kilometrus, dar kitu neiseina isprogramuot valdymo balsu, kad vairo mygtukai veiktu pirmyn-atgal, o ne vien pirmyn 3. Taip dvigubi langai, nebuvo viengubu w220, kas priestaraus tegu parodo vienguba 4. Arnott gamina amerikonai. Patys amortikai gal ir nieko, bet kai tik vienas priekyje ir vienas gale tai gal geriau butu originalus 5. Ora gali leisti, nes ten dedasi dangtelis po derva ir gali leisti. Apipurksk muiluotu vandeniu ir bus viskas aisku, jeigu neleidzia, tai gali uztept klijais ta itrukima arba iskrapstyk derva atsuktuvu ir is naujo uzliek nusipirkes silberauto 6. veidrodis ir buna rudas, ar veikia ar ne turetum pamatyti kai spigina is galo, bet panasu kad neisbeges |
Citata:
6. Tiklsiai toks rudas turi būti? Reikės dar prasibandyti... Nes technikinei bandė prisikabint, bet kai daugiau nebuvo trūkumų, tai praleido. Tipo "jis čia gal išbėgęs" ar kažką... O dėl dujų: įmanoma pasidaryt, kad skydelyje rodytų dujų kiekį? Žinau, kad eina toks dalykas su kai kurių firmų dujų balionais, bet ar eina tai padaryti ant Merso? |
Citata:
|
neteko dar matyti, kad rodytu, bet jeigu rasi tai pasidalink
|
1 Attachment(s)
aš turėjau galvoje, kad rodyklė rodytš dujų kiekį bake, o ne borto kompas. pats borto kompas tai rodo kuro kiekį ir tai manau jis tai tiksliai gali parodyti tik mašinai tiesiai stovint. pirma reikia pasikelt vožtuvų dangtelius, pažiūrėt kaip tarpinių būklė, gal užteks su hermetiku užtepti, nes jau pradeda rasoti viena.
taip pat turiu klausimą, kad čia per komponentas nuotraukoje? pas mane jo nėra, nors yra atvesti laidai - masė+dviejų kontaktų caro ruriko laikų fyškė. taip pat patiko pardavėjas iš kurio pirkau. tiesiai šviesiai pasakė, kad tvarkė hidrotransformatorių. tiksliau jį greičiausiai pakeitė. visas veiksmas vyko Vilniaus taksi parke. Galbūt kas esate susidūręs su ten esančiais meistrais ir galite kažką apie juos pakomentuoti? |
Teko matyti ir 5L motora be sito reikalo. Nors pas mane 3.2 buvo. Cia gal vampyras pakomentuotu kas cia konkreciai yra ir kam reikalinga.
Jeigu neklystu kazkas panasaus i antrinio oro pompa ar kazkas tokio |
Jeigu gerai pamenu, po vožtuvų dangteliais tik hermetikas ir yra, be tarpinių.
Sąnaudos pas mane benzo reikia pridėt 0,5l, dujų 2l. Trasoje irgi būna pasiekiu 8,5l, beeet čia labai ramiai ir dažniausiai, jeigu jau pradedi su šiltu varikliu. Paprastai mano trasa ~9l borto kompe, realiai dujų ~12l. Gali pažiūrėt paraše paspaudęs ant sąnaudų logo, ten kai netingiu, suvedinėju :) Taksi parke yra automatų remontas, gerai daro, kainos aišku didelės, kaip ir visur, kur daro dėžes :D |
Citata:
Na tai viskas proto ribose, galima pamiršti dyzelį...O dar jei dujos bus, tai net ir ekonomišku galima bus pavadint... Aš labai ramiai važinėju, niekur neskubu. Man S203 2.1 CDI AT po Kauną trumpais atstumais imdavo 6.8. Tai važinėju, kaip pensininkas. Arūnai, dėkoju už informaciją apie meistrus, tikiuosi važiuos sėkmingai. |
Turiu naujas dangteliu tarpines tavo motorui, galesiu uz puse eolto kainos atiduot, dar supakuotos
|
Reiks į Eoltą saviems pasiskambinti, šiaip turiu aš ten nuolaidų nuo 30 iki 80 proc. nuo dalių priklauso. Nors kol kas ten pas mane tik rasoja, tai greičiausiai pakaks su hermetiku sutept.
|
Beje, dar klausimėlį turiu: Kaip veikia sėdynių ventiliacija? Ji visada turi veikti nuspaudus knopkę? Ji orą pučia ar traukia?
Pas mane dabar abi sėdynės nereaguoja į ventiliacijos knopkes. Toliau viskas sėdynėse veikia, net ir ta juokinga PULSE funkcija. Tai ir galvoju, kame čia šaknys. |
Sedyneje stovi 8-10 ventiliatoriu, kurie pucia 3 skirtingais greiciais, pridejus ausi prie sedynes girdisi silpnas osimas. Kuo tau pulse juokinga? :D Visai nieko dalykas kai nuobodziai vaziuoji kelioneje. Be to ji skiriasi priklausomai nuo sedyniu priputimo komplektacijos. Gali stumdyti tik vienoje vietoje nugara, o gali ir per 3 vietas
|
Ačiū, prasibandysiu. Juokinga, nes realios naudos vargu ar yra iš jos. Spaudžioja šonus ir strėnas berods ir tai labai simboliškai. Na galbūt per ilgą laiką atpalaiduotų raumenis. Bet važiuojant namo 5km iš treniruotės, naudos mažai bus. :)
|
Na cia ne w222 hot stone masazas :D visgi 15 metu skirtumas. Idomu ar kuris nors konkurentas tais metais turejo bent toki
|
Tas tai tiesa. W220 kosmosas lyginant su tuo, ką 1998 metais gamino BMW ar Audi. Šiandien prie kaimyno audi a8 D2 pastačiau saviškį tai skirtumas akivaizdus, kas labiau traukia akį. aišku čia mano subjektyvi nuomonė.
|
Citata:
|
tai masažas ir reikalingas ilgose kelionėse, o ne iki parduotuvės važiuot, aišku turi ir be striukės sėdėt, geras dalykas tas masažas, norėtųsi kiek stipresnio, bet ir taip jaučiasi. Ventiliacija turi jaustis, nebent su slidininko kostiumu sėdėsi, šiaip gretai pasijaučia, kad šaldo.
|
Taigi, turiu dar keletą klausimų apie savąjį W220:
1. Vienas raktelis atrakina/užrakina mašiną, atidaro bagažinę, bet spynelė jo neatpažįsta. Kitą raktą ir net servisini raktą iškart atpažįsta. Gal žinot kame problema? 2. Koks didžiausias dujų bakas telpa vietoje atsarginio rato? |
1. Gali buti mires pats raktas, o pultelis geras. Geleztes irgi patikrink, nes gali tureti bedu jeigu netycia numirs akumas, o spynos bus uzpuvusios. Beje ten ne servisinis raktas, o atsarginis raktas skirtas laikyti pinigineje
2. 94L jeigu gerai pamenu jeigu toroidas pilnaviduris, paprastas lyg 76. 680x270. Gali ziuret www.setaltas.lt |
1.Kas ten tam rakte gali mirti? Spyneles tikrinau - rakinas. Na taip, tikriausiai tą raktą palaikiau garažiniu...
|
Citata:
|
Hmm, įdomiai tuomet...Savaitgalį paaiškės, kas pas mane dedasi. Nupaveiksluosiu.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.