3.2 CDI variklio uzkurimas
turiu minciu deti 3.2 cdi (6 cilindrai eileje) varikli i sprinteri. ko reikia tokiam motorui, kad jis uzsivestu ? kaip suprantu, neuztektu vien uzmaitint ecu, manau, be imobilaizerio sistemos nieko nebus, teisingai ? ar imanoma iskoduoti imobilaizeri, kad visai jo nebutu ?
kas dar galetu neleist varikliui uzsivest ir sklandziai dirbt ? ar buvo sitie 3.2 cdi kokiam nors modelyje su mechanine greiciu deze ? jauciu, kad ne... vadinasi, be automatines greiciu dezes irgi nieko nebus, ar as klystu ? as deciau tik mechanine. tai klausimas ar butu galimybe perprogramuot ecu, kad jam nereiktu automato matyt ? kokiu dar kliuviniu tureciau tiketis ? :roll: aciu uz mintis :) |
nelabai zinau, bet speju kadangi cdi ir automatas, tai idejus kaip minimum komplekta su imobilaizeriu turetu veikt, aisku klaidu speju bus daug, toliau perdarant i mechanika, stovi dezes kompas, kur pati deze sujungta su radiatorium (reiktu pritaikyt nuo kito motoro), kaip su elektronika velniai zino.
formaliai itariu kad lengviau modint senus motorus, pvz om606 |
jeigu des su automatu tai bus lengviau, bet jeigu su mechanine tai bus bedu labai daug. Be to variklio kompas turi buti nuo kazko tik ne nuo w220, nes tada ir kulysa reikes det ir spyna nuo jo
3.2cdi pasirodo buvo w203 su mechanika |
Man idomu kaip aplamai tilps 6 cilindru eilei variklis sprinterio variklio skyriuje :D
|
Citata:
labai jau man nereik to automato, jei desiu tai tik mechanika |
Citata:
|
O kaip su karteriu, neklius i vaziuokle ? :)
|
Citata:
|
Del karterio tai maziausiai pergynu, pas sprinteri tikrai daugiau vietos i auksti nei pas lengvaja ;)
Citata:
Nesu to 3.2cdi dar daug 'ciupinejes', bet isivaizduoju, kad ten viskas tas pats kaip 2.7cdi tik vienu cilindru daugiau, teisingai ? Kai palygini 2.2cdi ir 2.7cdi sprinter ecu tai skirtumai minimalus, atsiranda tik papildomas valdymas 5 purkstukui. Galvoju, gal butu galima perdaryt 2.7 ecu i tinkanti 3.2 ? Reiks pasidomet apie tai pas 'cipuotojus'... |
Citata:
|
Motoras ok ir is w220, bet variklio ir dezes kompa siulyciau imti nuo w210, bus maziau problemu su kulysa, airmatic kompu ir t.t..
Deze turbut tiks ir nuo 2.7cdi tik reikes kazkokiu budu isdurt automatines dezes kompa, pagrinde sukiu davikli. ESP kompas turbut irgi nuo w210 tiks jeigu kils bedu, spyna taip pat is to komplekto imesi. Is principo jeigu det automatine deze nuo w220 ir kulysa nuo w210 tai problemu kaip ir nelieka |
Citata:
|
jeigu apgausi dezes kompa, tiksliau sukiu davikli, tai gal ir iseis su mechanika. Deze gal netycia tiks nuo kokio 2.9 sprinterio. Aisku su 145kw turetu vaziuot, o dar pacipavus tai isvis smagus
|
o ant naujesniu sprinteriu kokie motorai buvo? man rodos yra 3.0 motors kazkoks, nuo jo deze gal eitu paimt
|
Citata:
|
deze rast cia turbut maziausia problema
|
Citata:
Del dezes tai cia jokios bedos isvis nera. Kozukai vienodi visu: 2.9td, 2.2/2.7cdi ir net nuo w906 2.2cdi. Nebent 3.2 variklio galas kitoks. As turbut deciau nuo 2.2/2.7cdi, nes kulysa i panele tokios dezes priklauso. Aisku, gerai butu ir 6 begiu nuo w906, bet ten riciagas per didelis gaunasi senesnio sprinterio panelei. O ir kaina dar tu deziu ~500eur. Labiausiai idomu ar is ecu butu galima imobilaizerio funkcija isnaikint. |
sukiu daviklis stovi dezeje, tiksliau ten yra 2 davikliai viename korpuse. Daugiau ten stovi tik plude tepalo lygiui ir 6 solenoidai voztuviukai, kurie realiai nezinos ar jie dezej ar ne ir isvis gal net nezinos kad ten vietoje ju stovi varzos sudetos.
Sukiu davikli gal ir iseitu isdurt pakurus koki mikroprocesoriu ir emuliuojant greicius tik reiketu issiskerst betkokia 722.6 ar bent pastudijuot deze pagal brezinius ir pasidaryt skaiciavimus Daviklis A1402700761 arba a1402700861 Jeigu pradesi sita projekteli, tai butu super jeigu pakurtum tema su vykdomu darbu foto ir aprasymais O koki tu cia imobilaizeri atjunginesi jeigu detusi w210 motoro ecu su spyna ir zuvytes raktu? |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 00:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.