Teiraujuosi, del sprinter.
Nu kagi, nors ir labai noretusi C124, bet reik ziuret i ateiti.
http://auto.plius.lt/skelbimai/merce...t-3173774.html 2.7CDI Labai domiuosi, siuo variantu. Esu girdejes skirtingu nuomoniu. Vieni sako - stiprius, taupus, kantresni negu 2.2 CDI. Kiti - Meta avarini rezima pastoviai uz menknieki, geriau 2.2CDI. Treti - Nupirkt bet koki toki, su variklio defektu ir det 2.9TD (ar TDI, bet bendra prasme supratate manau). Bus veziojama kroviniai po Lietuva. Kraunama +- 2t. Taigi klausimai (bendrai apie Sprinter tokio tipo). Eksplotacija? Lepumas kuro? Patogumas? (lyginant su adekvaciais modeliais kitu markiu) Ar verta "skersti"? Gal kazka patikimesnio galima rasti su dviguba asimi gale, kad vezti tokio svorio krovinius, nes manyciau vientiltis siam darbui netinka? Gal yra zmoniu kurie turi daug patirties su tokio tipo masinu pirkimu ir galetu atlygintinai ar neatlygintinai padeti? Is anskto dekoju uz uzsakymus. :zenklas: |
geriausi 2,9tdi.2t.nesvoris susidesi paduskas ar stiprintas linges.cdi pati kuro sistema nera lepi jai dedi org.kuro filtra ir aisku pili normalia salera o seip amzino nieko nera.2,2cdi su tokia buda nieko gero polistiroliui pavejuj vest gal ir nieko,nebent 2,2cdi twin turbo bet ten knisasi jos
|
Citata:
O 2.7 CDI man minejo protingas zmogus , kad purkstuko kaina yra laaabai didele ( nezinau tikslaus skaiciaus). + Dar visokie avariniai rezimai, del betkokio suduko.. Reikia ko daugaiu info, nes reiks greitu metu pirkti :) |
Transportiniam nebaisiai tu būsi įdomus, bet tikimybė kad pastabdys teorinė yra. Tokiam kaip šitas jie labiau kelių mokestį žiūri, per žiūronus
|
maziau klausyt tu nesamoniu,o apie visokius tdi dejimus tai isvis tyliu :D
|
Citata:
Aisku, negalim daug tiketis, bet kazkokios konkretesnes info reitu :( |
Citata:
Tai jie puls mane svert iskart? Ar tiesiog labiau idomus bus keliu mokestis (kuri aisku, metam nupirksiu). |
retas atvejis kad transportinei mikra svertu svarbu galas zeme nesivilktu neatrodytu kad smarkei perkrautas,as kiek metu vaziuoju nera pasvere ir vezu 3t.maziausei. arba dvigubi ratai 4,5t.c kategorija.taip tiesa jog del menkiausio suduko meta servizi,seip dalys visu cdi nepigios,busas nenaujas tai pvz.tokio kaip purkstuko naujo vistiek nepirksi nes naujo aisku bus kosmusas.seip 2,7 zymei geresnis nei 2,2.
|
Citata:
Kelius jie pažiūri su žiūronais, tų duoninių tiesiog nestabdo. Jiem fūros aktualiausia |
Kai vazinejau Panevezys - Kaunas su tranzitu.
tai is 6 vaziavimu 1 karta stabdydavo muitine :) |
Citata:
Duonine :DDDD Praskaidrinai nuotaika :D Tai be CB kaip be ranku :D Ir ne taip migdo, ten gali 12 kanala tokiu istoriju prisiklausyt tai katu katu :D |
Citata:
Ir apsritai viso kapitalinio remonto sio variklio? |
Siuntas veziuojam,mikroautobusu netikrina daznai tik pora kartu lydrascius ir cmr'us ziurejo kiek bendras svoris bet kai buvo viskas ciki-puki tai ...muitine karta su policija stabde kai bicas i UK zolyte siunte..
Tave domina tik mercedes? turim keleta nereikalingu izoterminiu busu. |
Iveco purkštukus restauravau po 600lt už vnt.
Marko, tik nesiūlyk žmogui iveco, nieko jis tau blogo juk nepadarė... |
Kadangi pats vezioju krovinius, tai pasakysiui is savo varpines
Transportiniai netikrina, gali vaztarasti issirasyt su mazesniu svoriu ir fsio, vrug sustabdys, ar mentai, isvis vezioju be dokumentu krovinius ir niekam neidomus. Dabar del busu bendrai: 2t svoriui dvigubu ratu nereik, nuo 3t jau su dvigubais drasiau vaziuot. Viengubais yra didelis pliusas, kad ziema kai slidu, ypac vaziuojant uzpustytais keliais, jis vaziuoja kaip turi vaziuot, o su dvigubais ratais labai nesioja gala. Aisku tas negalioja kai masina pakrauta bent pora tonu. Nu dar is viengubu pliusas kad dviem padangom maziau pirkti, bet didesne ir tikimybe kad gale sprogs ratas. Su dvigubais dar niekad nesprogo nes tokios apkrovos negauna. Dvigubus naudoju kai vezu virs 3tonu, veziau ir as ir kiti vezioja su viengubais virs 3t, tik jei nori ilgai vazinet, lingiu daugiau reik susidet ir padangos butinai naujos turi but, jokios nerestauruotos ir pan. Kas liecia kroviniu veziojimus, kvadratine buda, liftas ir dvigubini ratai yra didelis pliusas, nes gali paimt krovini nuo zemes, gali iskraut ant zemes, gali prisiparkuot prie rampos (rampa telpa i buda), gali su kariuku ivaziuot i masina. Bet kokiu atveju lingiu gerai butu kad butu bent 3 lapai. Nekarve kainuoja susidet. Kas liecia konkreciai sita sprinteri: Buda baisi, kazkodel durys is abieju pusiu ir lifto valdymo pultai du (nesu mates dvieju). Dar minusas kad sedyne ne dviguba keleivio, jei reiks laukt krovinio, nebus kur atsigult, taip pat porankio nematau. Didesni demesi reiktu atkreipti i rema, o jis yra prastas juose, nes prigreziota gamykliskai skyliu, ir renkasi purvas ir puna, remas ten silpnokas, man rodos nuotraukoj jis jau matosi ilinkes ties buda ir kabina, kai pakrausi 2.5tonos, pasimatys kai kabina i buda dauzysis per kelio nelygumus. Todel pries perkant reiktu gerai apziuret is apacios. Todel siuo atveju IVECO busai laimi, ten sveleris rimtas. Motoro 2.7 tikrai uzteks, sanaudos maziau 14litru vistiek nebus, uz tai gali padekot budai. Nu ir seip masinos svoris 2800kg tuscios. Nes buda sveria, liftas sveria ir pan. |
Citata:
Ar tentas ar izotermas - nesvarbu. Orentacine kaina iki 5000EU. |
su tokiu lakstau 270cdi, tik buda truputi zemesne ima 12-14 litru (nekrautas)
krautas 16-18 litru . cia priklauso kiek krautas ir ar vejuota diena:wave: jei daug vazinesi patarciau imt auksciause ir ilgiause normalu sprinteri o ne buda. Budos minusas reguoja i furas kaip prasilenkineji, labai nemalonu vairuoti vejuotom dienom vaira tampo nesveikai jei soninis vejas. Taip pat nemalonu su juo vaziuot kaip yra furu provezos. Vairuoju ir be budos standartini sprinteri:thumbsup: tai nepalyginamai linksmiau ir maloniau vairuot. Nejauti to diskomforto po ilgu kelioniu nesi tiek pervarges. sanaudos 315 8-9 nekrautas 11 krautas. + gali autostrada raitot 130 be problemu |
Citata:
Ar mes kalbam apie mikroautobusa? Nes man reik +-8EP talpint tai... |
Citata:
|
Citata:
http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/...eatures=EXPORT |
Citata:
|
Kaip tau reik vezt ? ardai ar krauni paletem? jei ardai tai 8 paletes be problemu sukrautum
|
Citata:
Nu tiek ziniu, kad man reik Budos taigi :) |
Citata:
|
Citata:
|
kai 110 spaudi kokios apsukos?
|
Citata:
|
nu mes tai tranzita turim paste dirbu kiaurai perpuves :DD Buda irgi, bet liutai ka pvz daryt jeigu paletes reik vaziuot, netelpa o ten dvi telpa i plotį
|
Geri tie cdi yra, tik reikia kurą normalų pilt,tiek cdi tiek tdi nuo blogo kenčia. TDI siurblio tarpinės ištirpsta nuo prasto kuro.
CDI naudotas purkštukas tiek 2,2 cdi, tiek 2,7 cdi tas pats. Aišku geriau tuo pačiu kodu pataikyt forsunkes. Naudota forsunkė 200-250 lt, restauruota, jei gerai pamenu 400 lt. Abu patvarūs, tiek kad CDI mažiau kuro ir daugiau galios. |
tirpsta gumos nuo bio priedu naudojamu kure, piltum baltarusiska balta salerka be jokiu priedu, pamirstum apie manzetu keitimus. o europietiska visa salerka valgo gumas. del to jos ir suvartoja daugiau (del bio)
|
Citata:
O tai - pinigai, kurie man iki vasaros neikandami.. |
Citata:
Mano krašte daug žmonių sprinterius turi, nes užsiema žmonių pervežimu į UK ar DE. Tai istorijos visų tos pačios. Kuras piltas iš neaiškių šaltinių atneša bėdas. |
Citata:
|
Citata:
|
Geriausia tai crafteri pirk :D
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Kas del apsuku prie tam tikro greicio tai jos priklauso nuo tilto greitumo, gali buti ir ~3500 prie 100, ir ~2200 prie 100. Jei zadama mazai mieste vazinet nespjauciau ir i pusiau automatine greiciu deze (sprintshift), ji 6 begiu, vaziuoja pakankamai smagiai ir ekonomiskai. Sakyciau, kokiem 7 is 10 i ltu atvarytu cdi sprintu buna su barskanciu smagraciu. Ilgai nekreipiant i tai demesio prieinama prie variklio gedimo - prasuktu ideklu ar net luzusio veleno. Naudotas padoresnis smagratis nuo 500lt. O siaip tai sprinter geras pasirinkimas, svarbu nebutu dar labai korozijos pasigaves. |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.