Apie MB 203
Sveiki,
noreciau pasidalinti nelabai malonia patirtim su MB203 2001m. 105Kw APD. Pirkau as jy Hamburge (Vokietija) is tiesiai is MB centro teritorijos, pardavejas auges vyriskis apie 55-60 metu. Begusi buvo 153k su visomis knygomis saskaitomis ir tt. bet pasirodo tai masinai tai gali buti jau riba jog is jos galima tiketis visko isskyrus patikimumo o ir konstrukciniai sprendimai nepatys ismintingiausi kaip pvz interkulerio radiatorius pirmas atsireme i perauksta bordiura, arkose manau tycia palikta uzkarta ant kurios galetu laikytis druskos ir tt. o pats kvailiausias sprendimas kad kompas net nesaugo klaidos del ko buvo uzgeses variklis (budavo uzgesta ir pora valandu nesikuria o uz pora valandu uzkurus jokios klaidos nerodydavo). Nekalbant jau apie tai kad buvo naudojamos tikrai zemos kokybes kaikurios medziagos. vazinejau po servizus ir visi tik vardindavo kad tos masinos problematine vieta ir cia ir cia ir dar cia. Taip ir buvo keiciau turbut visas guneles kiek ju tik yra tuoj masinoj, nes visos jau plasmase virtusios o jas pakeisti darbelio ooooo :) sujungimu plastmase trapi kaip cukrus, nepamirskim kolektoriaus sklendziu kurios tikrai nei pas viena nera tobulos (nes tokia konstrukcija, neimanoma, kad tarnautu). dabar ant spydo 210k tai per 60k tikrai ka turejau veikti, davikliu prideta, kad netruktu ir tikrai jie pareidineja, nes kuriu ieskojau lauzynose apie visus sake kad jie deficitas :) ir kaina vos ne kaip nauju...todel nepradekit pasakoti jog cia tik man taip nesiseka. tiesiog ta masina manau buvo tverta ant 5 metu ir garantiniu 100k o toliau per visur pradeti ora traukti, rudeti ir tt. LT keliais su R17 ratais tikrai nepamirsit kad ir traukiu, prabangiu sakiu su sarnyrais ten yra. Vairo kolonele be servatroniko pas mane, tai R 17 stovint ant vietos tikrai su dviem pirstais nesuksi, be servatroniko sakyciau, kad tik pusia vairo stiprintuvo tera. Tik nesugalvokit pasakoti kad cia tik man vienam taip :) nes maciau kiek ju stovi remonte. Ir ji gera masina tam kuris su ja per du metus 20k nuvaziuoja, jeigu pasiseks galbut ji ir gali tiek istempti. Aisku as turejau ir geru mersu bet tai buvo seni laikai, MB 201 2,0D 1984metu ant kurio spydo rode beveik milijona ir jokiu problemu. Bet siandien 10 metu MB tikrai nebera ta masina su kuria be baimes galima isvaziuoti i kelione po europa su mintimi kad tikrai nepaves. P.S. tiesiog jauciu pareiga pasidalinti savo patirtimi :) |
tai o ko tu tikejais, visom masinom duodama garantija 5metai arba 100k, jeigu ji negestu prie 150k, tai duotu ir tokia garantija. tie 150kkm tiesiog yra toks tarpas kai masina pradeda byret, todel geriau pirkti yra su kokiu 80kkm, arba 220kkm, nes prie 80 dar negenda, o prie 220 jau viskas sutvarkyta :)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Mano tevas irgi vargo neturi nes jis po vieta vazineja ir jam jokio streso nes jis zino kad danijoje arba vokietijoje ji jam neuzges, nes tiesiog jis ten nebuna :) |
o as buvau priverstas nusipirkti kita masina su kuria nebijau vazioti i europa, nors ji begusi virs 400k ir cia tik tam jog mersas uzsitarnavo tokia reputacija. cia grynai tapati situacija kaip visi zino, kad sprinteris netas busas su kurio galima vazineti po europa.
|
tokiu atveju turetum nusipirkti visiskai nauja masina is salono, tada irodinet gamintojo klaidas :)
|
Citata:
Manau kad tai reiskia jog jie net patys sutinka jog tarpe tarkim tarp 2000 ir 2006 merso kokybe prasta. As pripazinsiu, kad forumieciu noras islaikyti ta tendencija, kad mersas ir afrikoje mersas yra grazus, bet bukim truputi teisingesni, nes gal yra zmoniu, kurie tik nori pirkti mersa ir cia skaitineja...manau jie turi teise zinoti, kad kartais ir mersa nusipirkus gali tureti daugiau vargo, netgi su visu nemegstamu passatu, nepriklausomai, kad mersas du kart brangesnis. |
o tai kodėl aš 10 metų atvažinėjęs su mersais dabar nebenoriu jo nei vieno, nors nusipirkti galiu kad 211 šiandien - bet nenoriu. Gero nerasi čia, o lavonas su žvaigžde kam reikalingas
|
Na visu pirma bukim realistai ir supraskim kad automobiliu gaminimas yra verslas, gali pagaminti ir negendanti ir nerudijanti, bet tada zlugdu automobiliu pardavimai.
Visu antra, kvaila yra sakyti kad mb blogas, bmw blogas, honda blogas ir t.t. kai tu nusiperki naudota masina, papuolei ant blogos, sakai kad tos markes masinos blogos, papuolei ant geros, sakai kad geros. Ir visiskai nesvarbi masinos istorija. Yra toks dalykas kaip buves savininkas, ir nuo jo viskas priklauso kaip tau seksis. Trecias dalykas, tai sakai kad w204 jau vel vykes mersas, w204 yra gan nauja masina, ir jai dar nesuejo 10 metu, va tada galesim vertint, gal jis isvis nesulauks 10metu, o gal is tikro tarnaus kaip ir mano w124, kuriam dabar 23metai. Nors as tuo smarkiai abejoju, nes kaip ir sakiau visu pirma pirmas dalykas del pardavimu, antras dalykas del masinos kainos, dabar tarkim naujas mersas kainuoja 100k, jeigu ji daryt labiau kokybiska, jis kainuos kokiu 180k. |
Citata:
as irgi vazinejau su W201 2,0D 5 metus ir negalejau patiketi kad buna tokiu nemirtingu masinu, poto dar pora metu su benzini W202 ten irgi nebuvo bloga masina bet puvo, puvo tokiu tempu kad net girdejau nakti garaze kaip rudys jy eda. tada persedau ant B5 su 1,9 tdi speju kad gryzo is prancuzijos su pakeltais kilovatais, traukis buvo zveriskas, 5-6 litrai dyzelio, atmyniau su jo per tris metus 250k, beveik iki 600k ir pardaviau. keista buvo tik dirzai tepalau kalades diskai ir prieky kauline vaziuokle tvarkyta. tada pasikeiciau i prabangesni b5 kurio irgi nereikejo tvarkyti tik prie 350k parejo smagratis toki ir pardaviau...nusipirkau W203 taip ir prasidejo mano vargai, negana to supratau kad MB ne ta masina su kuria galiu isvaziuoti i europa, ir gavau pirkti vel pasata nes us jais neturejau problemu. tai siandien MB vazineti po vieta nes neaisku kada vel ten kas gali uzlinkti, o uz lietuvos ribu passatas nes jis dar niekada nepavede... P.S. cia tik tokia mano patirtis ir nieko daugiau. |
va cia teisingai pasakei, cia tavo patirtis. pas kita zmogu atvirksciai, kitas su opeliu vargsta, kitas vazineja po pasauli. negalima kaltint gamintojo, kai perki naudota masina
|
Citata:
bet cia man taip sake silberyje, po to kai as paklausiau ar visi taip knisasi su 203. is savo patirties darau isvada, kad 2001 metu mersas tikrai nevertas morso pavadinimo, vien todel kad B5 passtas su 1,9TDI su tris kart didesniu prabegu yra patikimesnis |
Citata:
|
nu as tau dar kart sakau, nusipirkai passata gerai priziureta, nusipirkai mersa uzdrozta, ir sakai dabar kad mersas gaidys. butu papuole atvirksciai, sakytum atvirksciai, nusipirk nauja passata ir nauja mersa, vienodai ekploatuok ir tada patikesiu tavo zodziais. tas liecia visas masina, tau va zmones forume raso kad jokiu bedu su w203 neturejo ir jiem tai idealiausia masina, ir tai yra todel kad nusipirko priziureta, lygiai taip pat kaip tu passata
|
Citata:
Po 2000 varikliai su PD kuro sistema džiaugsmo nebesuteikia, kai vw gamintojai negalėjo savo varikliuose dėt pilnai comon rail kuro sistemos ir sugalvojo savo nesamonę su papildomu velenėliu maigyt forsunkes |
Citata:
|
Citata:
keiciu servise tepalus, salia mano masinos tvarko W211, galva nukelta stumokliai istraukti klektoriaus slendes dvi isluzusios, ir kaiptik to momentu atveze kita kolektoriu tipo is dvieju viena rinks, varikli rinks. ateina prie names ir klausia kaip tavo mersas, sakau s... visiskas, o jis man atsauna kad jo E klases ir jo labai geras, dar pasidomejau kiek laiko turi tai isaiskino kad jau ilgai, apie 4 metus ir nuvaziavo jau 50k. :laugh: :laugh: |
Citata:
|
Citata:
ir idomu ka turi pries sprinterius? gal nori su manim pasivazinet po europa ir suskaiciuot busus vaziuojancius? is 100% vaziuojanciu per lenkija, t.y. lietuviai, estai latviai, kokiu 80% sprinteriai, 10% traficai, 10% iveco. nors as vazineju su iveco, ir nesiskundziu, bet sprinteris zymiai brangesnis |
Citata:
|
[QUOTE=Tomskis;266057]nelabai ir sutiksi servise tvarkinga masina...
cia ne apie masinas o apie zmones buvo :) |
nepamirskit kad kalbam aplink 2000 metus, nes toks lietuvoje dominuojantis autoparkas. ir nenukrypkim iki 124 mersu arba iki 5 metu senumo.
dar vis man norisi paklausti, nenoretumet atskirti i dvi skirtingas grupes gedimus kurie atsiranda del eksplotaciniu salygu ir gamintojo sprendimu??? ar tikrai 100% visas masinos detales gali itakoti ankstesnio savininko zmogiskasis faktorius, pvz kaip jis gali itakoti ivairius daviklius, valdymo blokus, kebulo apdirbima iki dazymo. tuoj vietoj yra grynai gamintojo sprendimai ar kebula paruosti pries korozija ar ne, valdymo bloka deti po kojomis kur gali patekti vandens ar dieti po panele kur visada sausa. o zmogus tik gali nekeisti tepalu, netavrkyti vaziokles, drozti varikli... |
Citata:
|
Citata:
|
as irgi nesiruosiu irodinet tiesos, nes as su sprinteriu net nevaziaves, neturejes ir netaises, apie juos zinau tik tiek kiek skaites internete. galiu tik pasakyt fakta kad ju kelyje yra didzioji dalis nes per lenkija vaziuoju du-tris kart per savaite. labiau galetu papasakot forumietis "slaider" kuris juos ardo, motorai ten cdi, jie patvarus, beje turiu darbe VW LT35, pas kuri pakaba sprinterio, tai per tris metus nieko nedaryta, bet dabar jau pakaba lavonas, bus tvarkoma, bet vezioja po 2tonas, nors galima tik 700kg pagal dokus, tai skaitau pakaba savo atidirbo, viskas su jos patvarumu ok. o kas liecia motorus sprinteriu, tai seni 2.9 tas pat kas w210, o nauji cdi, tas pat kas w210 w203. tai nemanau kad kazkuom tureut but problematiskas busas. be abejo del rudziu girdejau neigiamu atsiliepimu tiek nauju tiek senu sprinteriu
|
w203 eksplotuojamas pas mane ~ pusę metų, bet jokių bėdų. Visi pažįstami, kas turi būtent tokius modelius niekas nesiskundžia. Kad rudyt, visi mersai no offense rūdija.. :) O tau gal toks modelis kaip ir Tomskis sakė išpuolė, ir nereiktų visko rašyt taip. Suprasčiau tau būtų taip "nulėkę" tie 2 ar 3 iš eilės w203, tada okey, bet tiesiog imo ant kokio užšokai, tokį ir turi.
|
Citata:
|
Aš nesiskundžiu savo 203. Nieko daug nėra daryta ( vandens pompa keista, dureliu spyną ir iskrovinejo akumuliatoriu ), bet, neskaitant to, tai puiki mašina. Pravažiavau per 5 metus ~85k km, o del rudžių tai nei vienos nėra (girdėjau po 2004m. pradėjo eiti cinkuoti kėbulai, o mano kaip tik ir yra 2004 :) )
|
Citata:
|
Citata:
kai nuvarau i servisa sako, kad mano masina palyginus geram stovyja, tipo tokios lietuvoj nenupirksi, ir mano problemos palyginti nedideles, lyginant su didziaja dalim kitu panasiu metu MB ant lietuvos, bet vos tik as bandau cia ka parasyt gaunasi kad tik as vienas negrazus ir kreivas, o visu likusiu masinos tobulos... kazin kodel tada tie servisai vienu balsu saukia kad mersai puna, kad sklendes nelaiko, neina rasti kodel starto nera, daviklius keisti reikia, kodel svalkeje colerio sveiko du menesius ieskojau? gal dar pasakysi kodel vartotojo instrukcijoj parasyta kad APD tepalas LONG LIFE o dabar jau yra reekomendacija kas 60k keisti? nes kiek as moku skaityti, tai juodu ant balto pilna info kad jeigu nekeisi tepalu riba bus 150k-180k., kaip cia gaunasi??? pagal mano suvokima kad cia kazkas nesigavo gaimtoju, ir man visiskai dzin tycia ar netycia...zinau tik tiek kad tokie dalykai labai negera kvapa turi... |
todel kad servizistai mato masinas tik su gedimais, ar tai mb ar bmw ar opel, ju toks darbas, taisyti masinas, todel jie ir pasakys kad masinos genda , nes pas juos tik tokios ir tevaziuoja :D taip ir turi buti
|
Citata:
|
Citata:
|
nu papuole zmogus papuole, turi ant kazko issiliet, juk negali but kaltas pirkejas, visgi pirko is vokieciu, neveiltui sakoma kad geriau pirkti is privato, neziurejai turbut filmuku kaip rusai tikrina masinas silberio aikstelese.
|
Citata:
pas mane APD 5 laipsniu elektra valdoma, tai 2001 metais gamintojas skelbe kad ta deze yra long life, (aptarnauti jos nereikia) o siandien tapati deze yra su 60k aptarnavimo intervalu...o taip yra todel kad pradejus jas eksplotuoti paaiskejo kad nekeiciant tepalu pusle ir valdymo blokas uzlinksta ant 150 - 180 k, skirtigai (anksciau arba veliau) ar ji buvo miesto ar uzmiescio masina. bet kadangi cia sidabrinis gamintojas tai tokiu dalyku susimovimu nepavadinsi, ir siaip cia viskas faina :) |
nezinau is kur tu istraukei kad nereikia keist, jei jau autodata 2001 metais raso kad reikia keist
|
matau zmogus su didele depresija, kuria igijo nusipirkes nelaiminga auto...turiu w203 l.dideliu nusiskundimu neturiu i metus 20tukst.pralekiu...
|
[QUOTE=Tomskis;266116]nu papuole zmogus papuole, turi ant kazko issiliet, juk negali but kaltas pirkejas, visgi pirko is vokieciu, neveiltui sakoma kad geriau pirkti is privato, neziurejai turbut filmuku kaip rusai tikrina masinas silberio aikstelese.[/QUOTE
Tomski, aisku kad papuoliau, nes suklydau pasinkdamas modeli, ir paskui dar karta suklydau kai nepardaviau iskart tai supates, bet siandien net naabejoju gal gauciau daugiau nei jos eina kauno turgui, nes ji atrodo daug tvarkingesne, ir negana to ji yra gyva masina. nes jai viskas padaryta kad ji butu gyva... Gaila, kad nenori zmones suprasti jog rasau tik tam kad mersa islaikyti gyva kainuoja daug kartu brangiau nei kita tarkim vokiska automobili. kad ir kaip jums butu nesmagu bet as turiu patirti is 3 VW visi trys vaziavo be problemu iki 400-600k, o mersiu kaip Tomskis ir sake 120k jau siokia tokia riba nuo kur parsideda problemos...ir sakyciau sistemines ir nedekvaciai ispustom kainom :) kas del smagumo tai nesigincysiu kad tvarkingas mb smagiau uz pasata, bet ne tiek kad butu vertas to vargo :) |
skaudviliskis, man toks jausmas, kad tu pirkdamas dėvėtą nautomobilį tikėjais, kad jis bus naujas :) bet deja taip nebuna.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 19:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.